sobota, 7 maja 2016

Koniec z Pianinkowym Światem

Postanowiłam wprowadzić trochę zmian na moim blogu.
Jak już zauważyliście zmienił się jego wygląd, jednak to nie koniec...😊

Od dziś Pianinkowy Świat zmienia się w ,,LilkoManie,, 😊.
Skąd taka nazwa???
 Odpowiedź jest prosta: moja córka ma na imię Lilka (Lilianna).
Od kiedy pojawiła się na świecie moje zainteresowania zmieniły się o 360 stopni. Co nie znaczy, że ze ,,starej,, Pianinki nic nie zostało 😉

Na ,,nowym,, blogu będzie więcej postów ,,mamowych,, ale znajdzie się również coś dla miłośników kosmetyków.

Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu :)




Ps.Jeśli znacie jakieś ciekawe blogi dla ,,mamusiek,, proszę o linki :) 

4 komentarze:

  1. Nie to czekamy na nową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Lilki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Lilianka rośnie zdrowo i gratulacje dla rodziców:)
    I czekam na nową odsłonę bloga:)
    pa pa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianinkowy Świat mi się podobał, ale LilkoManie też brzmi fajnie...Czekamy zatem na nową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)