sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki :)


W moim domu  rodzinnym Mikołaj przychodził zawsze 5 grudnia wieczorem. Zwykle Babcia z Dziadziusiem  przyjeżdżali w odwiedziny i przynosili prezenty , które Mikołaj zostawił u nich w domu :). Czasami podrzucali je w ,,magiczny,, sposób pod poduszki .....ciepło się robi na samą myśl .

Pamiętacie Akcję Mikołajkową do której Was zapraszałam? 
Moja paczka dotarła 3 grudnia :)
Chcecie wiedzieć co w niej było? Zapraszam na ,,otwarcie,, :)



Otwierając paczkę cieszyłam się jak dziecko, nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Uwielbiam takie niespodzianki!
Zdjęcia mogą być trochę nie ostre ponieważ robiłam je w nocy, ale myślę że damy radę :)


Kartka z wiadomością od ,,Mikołajki,, 


Niestety czekoladowy Mikołaj nie przetrwał podróży a znajdujące się w nim cukierki ,,ozdobiły,, całą zawartość przesyłki. 


Oto moje prezenty:




,,biedronkowa,, sól do kąpieli (uwielbiam i zawsze robię zapas w Polsce)
woda różana
garnier, balsam do ciała 
suchy szampon batiste
joanna peelng myjący (mój ukochany zapach)


różowa miarka :) -mam dokładnie taką samą 
poduszka ,,kąpielowa,, 
zestaw pilniczków 


paletka cieni W7- dokładnie moje kolory. Dziękuje Mikołaju!




Gumki do włosów z HM.
Obecnie używam Invisibobble wiec te z chęcią przetestuje



Granulki do kominka
odżywka keratynowa w kapsułkach 
płatki kolagenowe
bibułki matujące
mokre chusteczki
wosk YC



,,wąsaty kubek,, 
bransoletka
avon -podkład matujący 
2 lakiery do paznokci 
próbki pomadek 


Wszystko zapakowane w śliczną torebkę z Mikołajem .
Chciałam podziękować Natalii ( Paryżance) za wspaniałą niespodziankę :) 
Wiele produktów znam i lubię ,resztę wypróbuję z przyjemnością .


Mam nadzieję, że paczka ode mnie również spodoba się Natalii .


15 komentarzy:

  1. Ależ paczucha super ;) Chyba byłaś bardzo grzeczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że ci się spodobała zawartość paczuchy!!! to nie jest suchy szampon tylko ozywka sucha zupełna nowość od Batiste:) Ja moja pakę otworze popołudniu bo mam młyn w domu z dziećmi:) wieczorem skrobnę posta:) juz nie moge sie doczekąc:))) ale ja lubie sobie usiąść z kawka i na spokonjnie otworzyć:)) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszej chwili myślałam, że to szampon, dopiero teraz gdy przyjrzałam się bliżej zobaczyłam, że to odżywka :) jeszcze się z nimi nie spotkałam , tym bardziej ciesze się że ją mam i będę mogła wypróbować :) Jeszcze raz dziękuję za prezent :)

      Usuń
  3. Wow ile cudeniek. Niesamowita paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no kochana świetna paczuszka, Mikołaj super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prezenty :) mam nadzieje ze jesteś zadowolona z akcji jak i z Mikołaja :) i następnym razem przystapisz do akcji jeszcze raz z jeszcze większa chęcią :) dziękuje za wzięcie udziału i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli za rok pojawi się taka możliwość na pewno wezmę udział jeszcze raz :)

      Usuń
  6. Ale cudowne prezenciki:) Musiałaś być w tym roku bardzo grzeczna:)
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna paczka! Musiałaś być bardzo grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny prezent, dużo różności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)