sobota, 27 grudnia 2014

Bałwanek z włóczki


Święta, święta...i po świętach.
 Z nadmiaru zajęć i przygotowań  nie było czasu na blogowanie. Nie zdążyłam pokazać Wam mojego kolejnego ,,wynalazku,, . Robiąc świąteczne zakupy natknęłam się na bałwana zrobionego z drutu. Bardzo mi się spodobał i postanowiłam zrobić podobnego


Potrzebowałam jedynie kleju (płynnego), białej włóczki i kilku balonów.


Zaczęłam od namoczenia włóczki w kleju, po czym nawinęłam ją na balon i pozostawiłam do wyschnięcia. W tamtym roku robiłam wełniane kulki więc miałam już jakieś doświadczenie :P
Gdy wszystko wyschło przebiłam balony i wypuściłam z nich powietrze. 


Następnie wszystkie części przymocowałam gorącym klejem a do środka włożyłam światełka.



Czapkę znalazłam w funciaku na półce z akcesoriami dla zwierzaków .


Oczy, nos i guziki wycięłam z tektury.

Tak prezentuje się gotowy bałwanek:





Postawiłam go w oknie aby witał wszystkich gości :)



Jak Wam się podoba? 

15 komentarzy:

  1. Superancki !!! chyba w przyszłym roku też takiego zrobię, bo na śniegowego nie ma co liczyć :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ! Brawo ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baławanek jest wspaniały ;) uwielbiam takie świąteczne gadżety ;) Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale muszę przyznać, że bardzo mi się tutaj podoba i mam zamiar zaglądać częściej ;) ps. zapraszam na swojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny i pomysłowy!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki radosny bałwanek! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)