wtorek, 25 listopada 2014

Ziaja, pomarańczowe masło do ciała


Kolejny ,,owocowy,, kosmetyk na moim blogu czyli pomarańczowe masło do ciała z ziaji. :) Dostałam je w prezencie od siostry wraz z mydłem pod prysznic o tym samym zapachu. Długo czekało na swoją kolej ale w końcu się doczekało :) Bardzo lubię produkty z ziaji. Większość z nich świetnie się u mnie sprawdza tym razem też się nie zawiodłam. 



Kilka słów od producenta. 


Produkt zamknięty w odkręcanym słoiczku wykonanym z grubego plastiku. Nie miałam żadnych problemów z wydobywaniem go z opakowania. Pojemność 200 ml. Jego cena to ok 6-10 zł (nie jestem pewna). 


Pudełko zabezpieczono folią dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami go nie używał. 


Masełko ma pomarańczowy kolor i lekką, puszystą konsystencję. Z łatwością rozprowadza się na skórze i dość szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy ani się nie klei. Jest bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczy by ,,wysmarować,, całe ciało .


Jego zapach jest po prostu cudowny....mogła bym je wąchać godzinami :) .Aż mi ślinka cieknie na sama myśl.... Teraz wiem dlaczego na opakowaniu napisano ,,do użytku zewnętrznego,, :p 
Słodka, jednocześnie lekko kwaśna, soczysta pomarańcza :) Kojarzy mi się z oranżadą,  landrynkami i świętami Bożego Narodzenia. Może dla tego, że dostałam je pod choinkę :) Utrzymuje się jeszcze jakiś czas po nałożeniu.


Po jego użyciu moja skóra jest miękka, gładka i dobrze nawilżona . Nie miałam problemów z suchymi ,,plackami,, , co zdarza mi się przy niektórych ,,mazidłach,, . Kolejnym DUŻYM plusem jest to, że nic mi po nim nie wyskoczyło.
Masło jest godne uwagi ponieważ za nie wielkie pieniądze dostajemy naprawdę dobry produkt. 

W zapasach mam jeszcze kremowe mydło pod prysznic. Już nie mogę się doczekać :)



Skład:

18 komentarzy:

  1. masełko bardzo mnie kusi po twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzac na zdjecia, mam ochote zjesc te pomaranczowe kosmetyki:)
    Szkoda, ze ich nie kupilam ..Tez bardzo lubie Ziaje.

    Kasienko, najlepsze zyczenia imieninowe lecaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zakupić! Wspaniale i wygląda i pewnie pięknie pachnie!
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj z chęcią bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cholera nie dla mnie- wyjadłabym zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się nad nim już kilka razy, ale jednak się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowego nie znam :D Mam kakaowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że mi też taki zapach przypadłby do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no zostałam skuszona po Twojej recenzji -chcę ten duet !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam okazji używać tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)