sobota, 8 listopada 2014

bielenda, aktywny tonik nawilżający



Dzisiaj kilka słów:  ,,super power mezo tonik ,, z Bielendy. Ciekawe kto wymyślił taką nazwę :P ale producent chwyta się wszystkiego by przykuć uwagę klienta :p 
Znalazłam go będąc na urlopie. Wcześniej nie spotkałam się z tą serią i byłam ciekawa jak się sprawdzi. Teraz żałuję, że nie mam kolejnego opakowania :(


Kilka słów od producenta:




Tonik znajduje się w plastikowej butelce z przeźroczystego plastiku. Pojemność 200 ml. Zapłaciłam za nią ok 12-14 zł. Z tyłu opakowania zamieszczono informację o produkcie oraz skład (jak zwykle). 
Sam wygląd butelki bardzo mi się podoba, kojarzy mi się z czystością, świeżością. Szata graficzna jest prosta ale jednocześnie zwróciła moją uwagę.


Zamknięcie typu ,,klik,, umożliwiające łatwe dozowanie produktu. Prawie nic mi się nie rozlewało, co w moim przypadku rzadko się zdarza :P


Konsystencja bezbarwnego płyny. Tonik ma bardzo przyjemny zapach, delikatny, świeży, kojarzył mi się z delikatnymi perfumami :)  Uwielbiałam nakładać go na twarz :) Niestety szybko się ulatnia.

Codziennie wylewałam niewielką ilość na płatek kosmetyczny i przecierałam nim buzię. 
Produkt jest bardzo wydajny, jedna butelka wystarczyła mi na dwa miesiące stosowania (dwa razy dziennie).




Tonik przyjemnie odświeżał moją skórę i przygotowywał ją na przyjęcie kremy. 
Łagodził uczucie ściągnięcia (jeśli już się pojawiło) i koił moją skórę. Miałam wrażenie, że moja twarz jest bardziej ,,nawilżona,, (choć nie wiem czy to możliwe), i zadbana. 

Rzadko używam toników ponieważ większość z nich nie robi nic. Jednak tym razem trafiłam na perełkę. 
Bardzo żałuję, że już mi się skończył i na pewno kupię go ponownie gdy będę w Polsce :) 



10 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam od nich korygujący z kwasami - lubię go, ale jeszcze nie zauważyłam obiecanego efektu "korygowania" ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nim zainteresowana!!!!
    Miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Bielenda ogólnie ma dobre produkty. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się bardzo polubiłam z maseczką i kremem do twarzy z tej serii. Tonik też chętnie kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałabyś ochoty uczestniczyć w mikołajkowej akcji blogerek z UK do wtorku zapisy Zapraszam po wiecej informacji na mojej stronie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę własnorobne toniki lub hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)