poniedziałek, 6 października 2014

proste zdobienie paznokci


Dzisiejszy post będzie bardzo króciutki. Niedawno wróciłam z pracy i nie mam siły na NIC..

Ostatnio wpadłam w szał ,,jesiennych porządków,, . Sprzątam, układam, szoruję, porządkuję ,,ogródek,,  na tarasie itd. Nie mam za dużo czasu na malowania paznokci . Nawet jeśli uda mi się coś z nimi zrobić za kilka godzin są ,,po obdzierane,, i wyglądają nie estetycznie. 
Jednak w ten weekend postanowiłam zaszaleć :) 

Zobaczcie co zmalowałam:


Lakiery, których użyłam:

MAYBELLINE , express finish 40 (fuchsia 155)
REVLON, top speed (black star 800) 
GOSH, glittery matt finish , frosted sand look 301


Zdobienie jest proste jednak bardzo mi się podoba :) Kropeczki miały być imitacją złotych kamyczków naklejanych na paznokcie, jednak nie za bardzo wyszedł mi ten pomysł...





Jak Wam się podobają? 

8 komentarzy:

  1. Śliczne:) Pozdrawiam październikowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i bardzo efektowne:) Bardzo fany pomysł, a kropki idealnie imitują kamyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba :))ładnie kolorek czarny się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie wyszedł? Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie, idealne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)