piątek, 12 września 2014

Przyjęcie urodzinowe dla dzieci :)

Oj dawno mnie tu nie było...Urlop niestety dobiegł końca. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości :)

Dzisiaj coś nie typowego...
Chciałam pokazać Wam kilka zdjęć z urodzin siostrzenicy, które organizowałam razem z siostrami. O imprezie miałam wspomnieć w poście ,,urlopowym,, jednak gdy zaczęłam wybierać zdjęcia okazało się, że  wystarczy na osobną notkę.
To do dzieła :)

W tym roku Julia skończyła 6 lat :) Były to pierwsze urodziny na których byłam obecna ,więc postanowiłyśmy pójść na całość :) Większą część przygotowań wzięłam na siebie: przygotowanie dekoracji, zabaw, muzyki...itp. Sprawiło mi to wiele radości i satysfakcji , zwłaszcza, że robiłam to dla mojej Juleczki.

Kilka dni przed imprezą zaangażowałam dziewczynki do pomocy . 

Julia wraz z koleżankami miały za zadanie pomalować plastikowe korony, które założyły zamiast urodzinowych czapeczek :) Do tego celu idealnie nadały się lakiery i sądy do malowania paznokci :) W ich ręce wpadły również plastikowe pierścionki. 


Malowanie twarzy miało być kolejną atrakcją ,dlatego zaczęłyśmy ćwiczyć kilka dni wcześniej :) 
Do tego celu użyłam specjalnych kredek i cieni do powiek.


 Oto pierwsze próby. Jak Wam się podobają???



Prezent od cioci :) Moje marzenie z dzieciństwa: różowy domek.



Z samego rana wraz z siostrą i szwagrem udekorowaliśmy ogród.
Wieszanie balonów, kolorowych tasiemek z bibuły, dmuchane zwierzaki i kilka innych rzeczy stworzyły ,,bajkowy,, nastrój :)


Na zaproszeniach była informacja, że będzie bal przebierańców. W razie gdyby, któraż z dziewczynek zapomniała stroju miałam w zapasie kilka sukienek (przydały się) . 

 Oto nasi mali przebierańcy : 




Tort zrobiony przez koleżankę siostry :) Jej wypieki umilają większość rodzinnych imprez.


Po torcie nadszedł czas na piniatę. Wydawało się, że będzie to prosta zabawa jednak dzieciaki miały problem z jej rozbiciem.




Gdy w końcu się udało nadszedł czas na zbieranie ,,fantów,, . Każdy dostało małą torebkę, do której  zbierał swoje nagrody.


Ponieważ było bardzo ciepło musiałyśmy pilnować aby dzieci dużo piły. 


Chwila szaleństwa. 


Pora na makijaż :)



I gotowe! 

                                      Klara                                             Julka


Jedną z przygotowanych konkurencji było przywiązanie balona do nogi. Uczestnicy musieli przebić balon przeciwnika. Wygrywa ten kogo balonik wytrzyma najdłużej. 

Z pozoru proste zadanie...jednak nie przewidziałam tego, że jeśli balony zaczną pękać dzieciaki zaczną płakać.....  

Na szczęście sytuacja szybko została opanowana. 

Kolejna konkurencja:
Do plastikowej taczki wstawiamy kubek z wodą. Uczestnicy muszą pokonać tor przeszkód nie rozlewając wody.


Po dotarciu do mety, każdy otrzymywał nagrodę. Przygotowane wcześniej , zapakowane drobiazgi typu: piłeczka, notesik, gumowa jaszczurka, tatuaż  itp.



Taniec z balonami:
Dzieci trzymają balonik między brzuszkami (lub głowami) . Należy jak najdłużej utrzymać go podczas tańca.. Kto upuści balon odpada.


Nie mogło zabraknąć naszego Adasia, przebranego za super bohatera :)


Peleryna obowiązkowo.
Leć Adaś! Leć! 

Wróżka Wiki :) córeczka mojego brata . Hasała po ogrodzie w samych skarpetkach ponieważ nie lubi butów :p 

A to nasi mali goście :) 
Przyjęcie było bardzo udane, dzieciaki się wyszalały a ja wymęczyłam... ale było warto :) 







11 komentarzy:

  1. Super przyjęcie :). Tort przepiękny. Adaś jaki cudny, zresztą wszystkie dzieciaczki są takie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja nie miałam takiego fajnego przyjęcia jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że przyjęcie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostaniesz moją ciocią? Proszę!!!!!!! ja też chcę takie przyjęcie urodzinowe <3 <3 <3
    Trochę stara już jestem, ale ja też chcę taką imprezkę :D chcę chcę chcę!!

    Twoja siostrzenica to ma dobrze, zazdroszczę jej :):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny tort, różowy domek i jeszcze ta piniata, gdybym ja kiedyś miała takie urodziny, super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały tort, a dzieciaczki widać, że szczęśliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia. Zabawa była na całego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieci zapamietaja je na dlugo! To dla Was najwieksza nagroda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)