piątek, 19 września 2014

,,na różowo,,


Dawno nie było paznokci na moim blogu więc nadrabiam zaległości :)
Oto połączenie kolorów, które nosiłam najchętniej tego lata :)
Nie ma co się rozpisywać, oto kilka zdjęć.

Lakiery, któryż użyłam:


rimmel 60 second , 615 fast & fuchsia 
maybelline express finish 40, fuchsia 155
mua , bright pink
collection , hot looks 60 second, 
mua, matural days 

Nakładałam po dwie warstwy każdego lakieru. 



Nic trudnego a efekt jest całkiem nie zły :)





Jak Wam się podobają??



14 komentarzy:

  1. wszystkie piękne wszystkie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten efekt :)
    ja u siebie korzystam z jednego odcienia koloru i mieszam go z białym lub czarnym, aby otrzymać tony

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż jest jednym z moich ulubionych kolorów, które noszę na swoich paznokciach :)
    Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę takie zmalować tylko niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! ;) Najbardziej podoba mi się lakier na wskazującym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róże na paznokciach.
    W taki sposób jeszcze swoich nie malowałam.
    Muszę przejrzeć swoje zapasy, może uda mi się zrobić podobny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczne pazurki :) kolorki lakirow też fajne, chciaż nie przepadam za różami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie to wygląda

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł. Ja nie mam aż tylu lakierów z podobnych odcieniach:(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda :) mam ochotę na niebieską wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają się, lubię taki efekt w każdej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko super,a pazurki na różowo mega czad!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)