poniedziałek, 11 sierpnia 2014

,,kombinuj z Pianinką,, czyli prezent ślubny dla koleżanki


Dzisiaj coś, czego jeszcze nie było na moim blogu :)
Będzie to prezent ślubny dla koleżanki. 
Chciałam, żeby było to coś wyjątkowego a jednocześnie osobistego.
Na początku wpadłam na pomysł ze zdjęciem.
A mianowicie miał być to ,,transfer,, zdjęcia na drewnianym serduszku (na pamiątkę).

Znacie tę metodę???Jeśli nie w ,,dużym,, skrócie opowie jak je wykonałam.
Serduszka zamówiłam na e-bay, następnie wybrałam i wydrukowałam zdjęcie (ważne by drukarka była laserowa, w przeciwnym razie transfer się rozmaże).




Zdjęcie ,,wyrwałam,, , posmarowałam preparatem do transferu i nakleiłam na serduszko.
Po wyschnięciu namoczyłam i powoli (,,kulając,, )usuwałam papier. Całość wyrównałam papierem ściernym . Gdy była w miarę gładka farbami akrylowymi domalowałam tło, następnie po lakierowałam (3 razy) i gotowe.


Efekt końcowy prezentuje się tak...muszę przyznać, że trochę ,,zabawy,, z tym było.
Robiłam transfer po raz pierwszy i wyszło mi dopiero na drugim serduszku ...
Osobiście wolę ,,prostsze,, dekoracje, ale Agata woli bardziej ,,bogato,,. Poza tym musiałam dodać kilka ,,weselnych,, akcentów :)



Samo zdjęcie to jednak za mało jak na prezent ślubny. Poza tym trzeba je ,,efektownie,, zapakować.
Szukając inspiracji w internecie wpadłam na kilka zdjęć ,,niezbędników małżeńskich,,. Pomysły spodobały mi się na tyle, że sama postanowiłam zrobić coś w tym stylu.

,,Buszując,, po sklepach w poszukiwaniu pudełka natknęłam się na dwa, które mnie za interesowały.
Pierwsze to walizka na zdjęciu poniżej, drugie wyglądało jak książka.
Na ,,książkowym,, pudełku chciałam napisać coś w rodzaju ,,Wasza wspólna opowieść,, jednak po namyśle zdecydowałam się na walizkę.


Tak prezentowała się przed ,,tuningiem,, :p


I kilka potrzebnych rzeczy do dekoracji.
Wszystko przyklejałam na ,,gorący klej,, (pistolet mam w domu).


Poetką nie jestem wiec w internecie znalazła, ,,10 przykazań małżeńskich,, . Było wiele wersji do wyboru, ale ta najbardziej pasowała do państwa młodych :)


Wszystko napisane na zwykłych, papierowych serwetkach, które akurat miałam w domu (pasowały idealnie)



Przegródki zrobiłam z tekturowego pudełka. By zakryć nie estetyczne połączenia na górę nakleiłam kawałki wstążki i ozdobiłam perełkami. 



A tak wygląda z góry:



W środku ,,niezbędnik małżeński,, .








Gotowe pudełko prezentuje się tak:



Jak Wam się podoba moja interpretacja tego pomysłu???

39 komentarzy:

  1. prezent super! walizka jest świetna, pomysłowa....a co najważniejsze widać, że włożyłaś w nią dużo pracy i serca, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale swietny pomysł :) rewelacja :) takie szczere i osobiste prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że parze młodej też się spodoba :)

      Usuń
  3. Ten pomysł widziałam na zszywce. Jest genialny jak twoje wykonanie. Fajnie mieć uzdolnioną koleżankę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł znalazłam właśnie na jednej z takich stronek (pomysłodawcy czy coś takiego)

      Usuń
  4. prześwietny pomysł! sama chciałabym coś takiego dostać, pamiątka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, nigdy czegoś takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Parze Młodej na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent, bardzo pomysłowy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i prezent, taki osobisty i od serca :) super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł i świetne wykonanie, serduszko ze zdjęciem wyszło wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow Pianinko ale masz talent:)-coś pięknego wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że pomysł rewelacyjny! Jestem zdumiona Twoim pomysłem! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest GENIALNE!!! Sama chciałabym dostać takie wspaniałe pudełeczko !!
    Za 2 lata ślub mojego brata może i ja coś takiego zrobię?? Jak mi nie będzie wychodzić to będę odzywać się po rady:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty lubię ! Zrobione, włożone w nie serce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł - każda młoda para ucieszy się z takiego prezentu. Widać, że jest on przemyślany, wykonany własnoręcznie i od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, ja to ucieszyłabym się z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu genialne!! aż mi się oczka zaświecily :) ja tez chce taki dostac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że sama bym chciała taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny prezent ! ;) A te przykazania są strzałem w dziesiątkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażenie )) fenomenalny pomysł :)
    bardzo mi się podoba i jeśli kiedyś zaproszą mnie na ślub to przygotuję coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pełna podziwu ! Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, gdybym ja dostala taka walizeczke, bylabym zachwycona;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się napracowałaś:) Na pewno to docenią.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetny pomysł i świetne wykonanie :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny pomyls! super!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedno pytanie skąd Pani wzięła taka super walizke ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam w sklepie z dekoracjami do domu :)

      Usuń
  26. Jejku genialne!!!! szkoda że ja nie dostałam od nuikogo takiego prezentu w dniu ślubu....

    OdpowiedzUsuń
  27. W prezencie ślubnym można kupić młodym coś do ogrodu, jeżeli posiadają dom. Kasy bym nie dawała. A takie drobiazgi powinny być tylko dodatkiem...

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej Kasiu, mam pytanie- ja tez mieszkam w Anglii i czy moglabys mi podpowiedziec dokladnie w jakim sklepie kupilas walizke?? Pomysl super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł super, walizka z mapą genialna, prezent ślubny niezapomniany. Mam pytanie czy zrobiłaby pani dla mnie taka samą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)