niedziela, 27 lipca 2014

Receptury Babuszki Agafii -rosyjskie kosmetyki


Ostatnio wiele czytałam o rosyjskich kosmetykach. Większość recenzji, które znalazłam było bardzo pozytywnych więc i ja chciałam spróbować :) 
Większość zamówiłam zrobiłam przez e-bay, natomiast szampon, odżywkę i wcierkę do włosów przywiozła mi koleżanka z pracy. Tatiana pochodzi z Łotwy , niedawno była na urlopie i zgodziła się zrobić dla mnie małe zakupy.


 Wszystkie kosmetyki pochodzą od Babuszki Agafii , sama nie wiem dla czego, ponieważ do wyboru miałam wiele różnych marek ...tak po prostu wyszło :) 
Pokaże Wam co zamówiłam:

-Drożdżowa maska do włosów (pobudzenie wzrostu)
-Jajeczna maska do włosów (odżywianie i regeneracja)


Serum do twarzy :
-,,Przedłużenie młodości 35-50 lat,, (kupiłam przez pomyłkę ale i tak wypróbuję )
-serum tonizujące do twarzy do 35 lat ,,Zachowanie młodości,,



-krem-żel pod oczy i na powieki z jonami srebra 
-scrub do twarzy z owsem i olejem z kiełków 

-gęsty wzmacniający szampon i balsam do włosów z serii na zamrożonej wodzie


-Rosyjska bania , maska odżywcza do włosów osłabionych i łamliwych 
-wzmacniający ziołowy lotion (wcierka) do włosów



Na swoją kolej będą musiały jeszcze trochę poczekać ale już nie mogę doczekać się testowania :)
Używałyście kiedyś rosyjskich kosmetyków??? Co polecacie?

23 komentarze:

  1. Sama sie zastanawiałam nad tą drożdżową maską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam maske drożdżową babuszki :) teraz używam balsamu tybetańśkiego i jestem zadowolona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska do włosów w słoiku wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam do czynienia z rosyjskimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteśmy bardzo ciekawi krem-żelu pod oczy i na powieki z jonami srebra

    OdpowiedzUsuń
  6. oj czekam z niecierpliwością na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam, ale z tego co czytuję na blogach to wiele osób je chwali

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też czekają rosyjskie kosmetyki na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie miałam tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko wyglada rewelacyjnie ale sloiczek jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat z tych produktów które pokazałaś nie miałam żadnego, dlatego tym bardziej będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą.Pamiętam tylko ich perfumy których zapach mógł udusić albo powalić ale to było bardzo dawno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nich wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem szalenie ciekawa tych kosmetyków, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Drożdżową maskę do włosów bardzo chciałabym wypróbować, bo walczę o szybszy porost włosów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie kosmetyki Babuszki Agafii:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, czekam na recenzje. Ja obecnie testuję czarne mydło Babuszki Agafi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja używałam rosyjskiego szamponu do włosów i bardzo sobie go chwalę :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio też kupiłam kilka kosmetyków Babuszki Agafii, między innymi tę maskę drożdżową. Kusi mnie jeszcze ten lotion - wcierka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przetestowałam kilka produktów rosyjskich i podsumowując jestem dla niech na Nie.
    Nie lubię, nic nie robią ciekawego - nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)