środa, 2 lipca 2014

kolejne zakupy :)

Jak wiecie planowałam ograniczyć zakupy kosmetyczne jednak....poległam.
Chodząc z koleżanką po mieście odwiedziłyśmy sklep Lush. Czułam się tam jak dziecko w sklepie z zabawkami :)



W końcu zdecydowałam się na:
ultrabland facial cleanser 
catastrophe cosmetic świeża maska do twarzy
 Niedługo napiszę o nich więcej.


W superdrug znalazłam w promocji ,,kup1 drugi za płu ceny,, dwa scruby do stup.

freeman , bare foot - mięta pieprzowa +śliwka oraz cytryna + szałwia 




Dwa zmywacze do paznokci z superdrug. Bardzo je lubię są nie drogie i dobre .


Kolejna promocja w The body shop.

Masło do ciała i żel pod prysznic -marakuja 

W primarku kupiłam :
Zawieszki i ramkę w kształcie serca. Z tego co pamiętam kosztowały po 2 funty. 
Już wiszą w sypialni :)


miętowy pasek -2f
miętowy portfelik- 2f
kolczyki -1.50 f



Jak widać moje zakupy są bardzo urozmaicone kolorystycznie...
Dwie zwykłe koszulki  i czarne leginsy.


W funciaku znalazłam kremy z filtrem (spf 30) neutrogena, od razu wzięłam dwa :)



W boots trafiłam na promocję 2 w cenie 3. Więc zrobiłam zapas kremów z filtrem.

la roche posay anthelios xl - olejek do opalania spf 50
la roche-posay anthelios xl -anti shine spf 50 
avene, hudrance optimale , uv lagere spf 20
vichy, purete thermale,  mleczko oczyszczające 


Przy zakupie dostałam kilka próbek kremów z filtrem eucerin. 



A tutaj długo wyczekane jajeczka eos :)
Zamówiłam je przez e-bay. Używam jednego i powiem jedno- uzależnia :)


Od czasu do czasu lubię coś ,,podpalić,, . Mój zapas wosków już się wyczerpał dlatego zrobiłam nowy :)

W B&Q każdy z nich kosztował nie całego funta, więc wzięłam 6 :)




24 komentarze:

  1. Fajne nowości, najbardziej mnie urzekł miętowy portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, też lubisz mięte ;) Super zakupy.
    Jajeczka eos.. muszę poczytać, bo pierwszy raz widzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zaszalałaś-super;)) Ale jajeczka świetneeee też chceeee-muszę je poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogata gama kolorystyczna króluje wśród Twoich ubrań i dodatków :D ramka i serduszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po urlopie jeszcze nie bylam na sklepach az sie boje co to bedzie sie dzialo Ha :) mam to maslo z TBS slicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości. Zazdroszczę Eos. Miętowy portfel jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zawieszki jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ktoś tu lubi miętowy kolor tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje nowości, wiele produktów chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo taki zestaw z EOS jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję tej świeżej maski :) Ciekawi mnie bardzo :)
    Zazdroszczę możliwości zakupów w funciakach i takich tam :D
    Ciekawe jak Ci się sprawdzą kosmetyki z LRP :)
    Wosków nie mam, ale mam je na chciej liście, więc liczę, że niedługo zakupię i kominek
    i woski w jakiś fajnych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę zakupów! ;) A mnie zaciekawiły te scruby do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy - zestaw z TBS pewnie pięknie pachnie. ;)
    Miętowy portfelik jest piękny! Przydałby mi się taki. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, ten zestaw EOS'ów mi wpadł w oko, poszukam sobie na ebay'u i może zamówię :) Tylko najpierw sprawdzę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, zazdroszczę zwłaszcza Bath and Body Works, jajeczek i ślicznych gadżetów serduszkowych do sypialni. Ta ramka normalnie wymiata :)
    Miętowy portfel również wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś! Od czasu do czasu fajnie tak zaszaleć i wybrać się na większe zakupy, a jak jeszcze trafi się na promocje i kupi coś naprawdę ciekawego,to już jest świetna sprawa! Pozdrawiam serdecznie:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonale rozumiem co masz na myśli pisząc o tym jak czułaś się w Lush. Ja parę tygodni temu miałam okazję pierwszy raz przestąpić próg podczas jednego z wyjazdów. Wszystko by się chciało i nie wiadomo co najpierw próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny portfel! Ps. również uwielbiam miętowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy i jakie fajne promocje! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy. Ja sobie zamówiłam ze stanów pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kremy do stóp kuszą zapachami, a miętowy portfel jest uroczy. Jako, że jestem wielbicielką ramek na zdjęcia to chętnie bym takie serduszko przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne nowości! Portfel skradł moje serce! :) A jajeczko EOS z chęcią bym przetestowała ale nigdy nie robiłam zakupów na Ebay'u i jakoś tak się boję :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)