poniedziałek, 16 czerwca 2014

ziaja, maska intensywna odbudowa


Maski z ziajii bardzo często goszczą w mojej łazience. Miałam już chyba wszystkie możliwe wersje, dzisiaj kilka słów o masce do włosów zniszczonych -intensywna odbudowa.

Obietnica producenta:


Produkt zamknięty w opakowaniu typowym dla ziajii.
Odkręcany słoiczek o pojemności 200 ml, wykonanym z białego plastiku . Cena tych produktów to 6-9 zł (w zależności od sklepu) 
Szata graficzna bardzo prosta, nie wyróżniająca się niczym szczególnym. Szczerze mówiąc firma mogła by się trochę postarać.


Produkt zabezpieczono folią dzięki czemu mamy pewność, że nikt w nim nie grzebał :)


Maska konsystencją przypomina biały budyń. Nie jest zbyt gęsta i trzeba uważać by jej nie rozlać. Łatwo i przyjemnie nakłada się ją na włosy, nie spływa z nich i jest całkiem wydajna.

Bardzo lubiłam jej zapach. Trudno mi go opisać jednak był przyjemny dla nosa :) . Słodki a jednocześnie nie duszący...po prostu ładny.


Moje włosy bardzo lubią produkty tej firmy, tak samo było i w tym przypadku.
Maskę nakładałam kilka razy w tygodniu: czasami na 5 minut, czasami na 30. Za każdym razem spisywała się tak samo dobrze.
Od razy po nałożeniu mogłam rozczesać włosy palcami. 
Produkt nie obciążał ich, pozostawia je miękkie, lśniące, wygładzone.
Nie miałam żadnych problemów z ich rozczesaniem. 


Jak dla mnie jedyną wadą tego produktu jest jego ,,uboga,, szata graficzna. Po za tym same plusy : świetnie działa na włosy,pozostawia je miękkie i lśniące, jest wydajny i nie drogi. Na pewno wrócę do niego jeszcze wiele razy :)



10 komentarzy:

  1. Miałam już parę razy maskę Ziaji intensywne wygładzanie i bardzo ją lubię :) Tej jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej maski nie miałam,ale lubię firmę Ziaja;)
    Jaki ładny domek z nr.99 Twój??:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam, może kiedyś kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kosmetyków Ziaji nie jest mi po drodze..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Ziaję ale do włosów nic od nich nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnej maski tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, bardzo Ci dziekuje. Kupie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach zakupić tę maskę, bo właśnie zaczęłam swoje włosomaniactwo :D
    Jak na razie mam maskę Henna Wax z Pilomaxu i się zachwycam nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstyd się przyznać ale nawet nie wiedziałam, że Ziaja ma również maski do włosów... Warto wiedzieć, muszę za nimi się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)