czwartek, 5 czerwca 2014

FLOSLEK żel pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką


Żele Floslek są ze mną od kilku lat. W zasadzie mój pierwszy żel pod oczy był z tej firmy.
Czasami kupuję jakieś nowości do prze testowania ale zawsze do nich wracam.
Dzisiaj kilka słów o żelu z arniką 

Od producenta:


Żel znajduje się w tubce o pojemności 15 ml, zapłaciłam za nią ok 9 zł w aptece.
Zapakowany był w kartonik, na którym umieszczono informacje o produkcie. 


Tubka zakończona jest ,,aplikatorem,, , który pozwala na perfekcyjne nałożenie żelu.
Bardzo lubię to rozwiązanie, choć zdarzało mi się ścisnąć za mocno i nałożyć go za dużo :)


Żel jest bezbarwny i bez zapachowy. Niewielka ilość wystarczy by pokryć powiekę i jej okolice. Szybko się wchłania i nie pozostawia  tłustej warstwy.
Nie zauważyłam też by się rolował. 


Czy zmniejsza sińce pod oczami??? Z tym bym się nie zgodziła, jednak świetnie radzi sobie z opuchniętymi powiekami. 
Już kilka minut po aplikacji moje oczy wyglądają na bardziej ,,świeże,, , wypoczęte a opuchlizna znika.



Co do jego właściwości nawilżających- szału nie ma.
Wyczuwam lekkie nawilżenie, jednak liczyłam na coś więcej. Na noc używam dobrego kremu i serum, wiec nie robi to dużej różnicy. Jednak gdybym chciała stosować go tylko w celu nawilżenia nie dał by sobie rady.
Moja skóra jest po nim gładka i lekko napięta jednak ten efekt nie utrzymuje się długo.


Jako żel na opuchnięte oczy jak najbardziej się sprawdza, jednak nawilża bardzo słabo .
Nie podrażnił ani nie uczulił skóry wokół oczu. Nie zauważyła też swędzenia czy przesuszenia.
Dobry produkt jako jeden z ,,pierwszych pod oczy,, .Dla starszych dziewczyn, szukających czegoś co zapobiegnie zmarszczką zdecydowanie za słaby.

Żele z Floslek sprawdzały się u mnie przez kilka lat jednak teraz chcę czegoś więcej.
Jakie sprawdzone kremy pod oczy polecacie???

13 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego żelu. Opuchniętych powiek nie miewam więc na razie raczej się nie skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go.Mi by się przydał coś na sińce pod oczami-żeby pomogło!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te żele nie sprawdzają się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mo przydałoby się coś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero od niedawna używam kremów/żeli pod oczy, tej marki jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie niestety za słaby. Niestety, ale sińce pod oczami są ze mną od lat :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością mi się przyda !

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem by się przydał i mi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, ale nigdy go nie miałam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny żel, Floslek robi wiele dobrych i tanich kosmetyków. Warto wspierać polski biznes;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)