poniedziałek, 30 czerwca 2014

100 obserwatorów + rozdanie :)





Ostatnio liczba obserwatorów na moim blogu przekroczyła 100 !!!!
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w ogóle ktoś chce czytać mojego bloga . Nie spodziewałam się, że będzie Was aż tyle :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, miłe słowa i za to, że jesteście :)
Z tej okazji zorganizowałam małe rozdanie :)

Tym razem będzie to jeden zestaw. W jego skład wchodzą:

The body shop 
kokosowy żel pod prysznic 250 ml
kokosowe masło do ciała 50 ml
kokosowy peeling do ciała 50 ml
kokosowe mydło w kostce + myjka 
Vaseline
aloesowy balsam do ciała 200 ml
kakaowy balsam do ciała 200 ml
Garnier 
scrub do twarzy Instant radiance
żel do mycia twarzy oil control complete
krem do twarzy oil control complete



By wziąć udział w losowaniu należy:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga. 
2.Wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie i zostawić komentarz pod postem.
3. Umieścić baner w pasku bocznym swojego bloga. (do pobrania na górze strony)
4. Opowiedzieć na pytanie: ,,Dlaczego obserwuję Pianinkowy Świat,, 



Wzór zgłoszenia:
1.Obserwuję jako:
2.Baner (link):
3. Pianinkowy Świat obserwuję....
4. e-mail:



Regulamin:
Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego (30.06) do 30.07 2014 do godziny 23.59
Zwycięzca zostaje wybrany drogą losowania.
Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja- PIANINKA .
Wyniki konkursu podam w ciągu 5 dni od jego zakończenia.
Zwycięzca o wygranej zostanie powiadomiony przez e-mail,   powinien skontaktować się ze mną w ciągu 3 dni na adres: pianinka@wp.pl , w przeciwnym wypadku powtórzę losowanie.
Blogi tworzone tylko na potrzeby konkursów nie będą brane pod uwagę :)
Rozdanie nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992 r o gach i zakładach wzajemnych (Dz.U.z 2002 Nr 4 poz.27 z późniejszymi zmianami) .
Zgłoszenie się do konkursu jest równo znaczne z akceptacją regulaminu. 




Przygotowałam także coś dla moich gaduł :) 


Dwa mini zestawy w skład których wchodzą:

Pantene pro-v ,,3 minutowa metamorfoza,,
lakier piaskowy sally hansen sugar coat,  (200 sugar fix)
lakier piaskowy, sally hansen (800 lick-o-rich)
astor cień do powiek (720 silver rose)
 błyszczyk do ust , sally hansen -dayli lip moisture gloss (clear treasure lub clear charm)


Rozdane zostaną w dniu ogłoszenia wyników losowania.


Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie :)

61 komentarzy:

  1. Gratulacje ponad 100 obserwatorów :) I życzę CI jeszcze dużo więcej czytelników i radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnej setki! Szkoda, że baner jest obowiązkowy. Życzę wszystkim powodzenia! :)
    Zestawy dla gaduł są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję jako:Renia.Renata
    2.Baner (link):Tak http://renia114.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....dlaczego??ponieważ lubię oglądać Twoje piękne zdjęcia z wycieczek,ciekawe opisy,pozytywne nastawienie.Twój wspaniały uśmiech na twarzy daje mi radość i przeczucie,że jesteś bardzo sympatyczną osobą :* Pozdrawiam!!
    4. e-mail: renia114@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję jako: DarkestEve
    2.Baner (link): http://darkesteve.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... ponieważ lubię podglądać co się dzieje u innych,w jakie miejsca lubią zaglądać, które kosmetyki podbijają ich serca, a które nadają się od razu do wyrzucenia na śmietnik. A na Twoim blogu można znaleźć wszystko to ;)
    4. e-mail: suvcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję jako: Mrs.Rose
    2.Baner: http://theloth.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ mogę tu znaleźć coś dla siebie, interesujące mnie tematy, ciekawie opisane, z ładnymi zdjęciami.
    To bardzo fajny blog :).
    4. e-mail:mrs.rose@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję jako: Fabryczna
    2.Baner (link): http://zakupowafabryczna.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję... Hmm.. Ciężkie pytanie postawiłaś. :D Ale chyba dlatego, że sam wygląd niezwykle przyciąga uwagę - deski kojarzą mi się z... domem. :D A w domu wiadomo - jest tak przyjemnie, że zawsze się do niego wraca. ;)
    4. e-mail: fabryczna23@onet.eu

    I gratuluję 100 obserwatorów - pierwsze koty za płoty, teraz tylko coraz więcej obserwatorów będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małą prośbę..od 24 lipa do 11 sierpnia nie będzie mnie w kraju jak i prawdopodobnie nie będę miała dostępu do internetu. Chciałabym Cię prosić, żebyś w razie wygranej poczekała na mnie. :)) Z góry dziękuję. :)

      Usuń
  8. 1.Obserwuję jako: Edyta H.
    2.Baner (link): allthesnuff.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję za zamiłowanie do przepięknie wykonanych zdjęć, których ciągle Ci zazdroszczę :D
    4. e-mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Puderniczka Tekli
    2.http://puderniczkatekli.blogspot.com/
    3. Nie wiem, zwyczajnie podoba mi się, różnorodna tematyka postów, prosty szablon - tylko napis i tło takie jak podoba się autorce, a nie koniecznie zrobione pod czytelniczki, wyczuwa się naturalność, póki co rzetelne recenzje nie lubię w blogerkach tego że jak coś otrzymają za darmo to wydają tylko pozytywna opinię chociaż kosmetyk nie nadaje się nawet do rzucenia za psem ;)
    4. puderniczkatekli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję jako: Wiola N.
    2.Baner (link): parechwilumnie.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, ponieważ mogę znaleźć tu posty o tematyce kosmetycznej, czy coś co mnie interesuje:) Poza tym blog nie jest nudy i nie pojawia się tu recenzja za recenzją- są też posty dotyczące Twojego życia. Fajnie, że dzielisz się swoją prywatnością z nami ;)
    4. e-mail: lola16054@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    2.Baner (link): https://plus.google.com/u/0/116073219099604194001/posts ( nie mam bloga :/)
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... od bardzo niedawna :) ale recenzje kosmetyczne zawsze chętnie czytam więc na pewno będę tu zaglądać :)
    4. e-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    2.Baner (link):nie
    3. Pianinkowy Świat obserwuję,ponieważ lubię czytać posty kosmetyczne i uwielbiam oglądać piękne zdjęcia,których u Ciebie nie brakuje :)
    4. e-mail:kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety baner jest obowiązkowy...

      Usuń
  13. 1.Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    2.Baner (link): http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....od kilku chwil, trafiłam poprze baner na którymś z blogów. Obiecuję zapoznać się z treścią bloga. Kogo obserwuję ten może potwierdzić, że udzielam się na każdym blogu, więc i tu zostanę na pewno na dłużej :)
    4. e-mail: karuss96@o2.pl

    Tyle cudownych produktów w jednym miejscu! A do tego kończy się rozdanie w moją 18 nastkę :D Nic - liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję jako: Justyna Wisniewska
    2.Baner (link):http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....trafiłam tu przpadkiem przez baner ale myślę, że zostane na dłużej - nie jestem z tych co uciekają gdy się konczy konkurs ;)
    4. e-mail: wisniewsajus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuję jako: Paula S .
    2.Baner (link): Tak : http://land-of-bliss.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, trafiłam tutaj całkiem przypadkiem, do tego podoba mi się sposób w jaki piszesz - i to właśnie sprawiło że zostałam u Ciebie na dłużej ! ;)
    4. e-mail: paulusia_s@op.pl

    OdpowiedzUsuń

  16. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję jako: futrzak1694
    2.Baner (link): http://kanwuje.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... jestem tu pierwszy raz ale zostanę na dłużej aby się tego dowiedziec:)
    4. e-mail: ewcius1991@vp.pl
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję jako: Kolorowy świat Magdy
    2.Baner (link):http://kolorowy-swiat-magdy.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... blog spodobał mi od razu, od pierwszego wejścia, wiedziałam że będę tu często zaglądać. A zdjęcia z Anglii bardzo lubię oglądać :)
    4. e-mail: madalenaa87@gmail.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i zgłaszam się :)
    1. Obserwuję jako: Iz.
    2. Banner: blondiii2121.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję...znalazłam Twój blog przypadkiem i bardzo mi się spodobał, planuję zaglądać regularnie :)
    4. email: blondiii2121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe nagrody, zgłaszam się z przyjemnością :)
    1. Obserwuję jako: nika88
    2.Baner (link): na pasku bocznym http://one-more-dress.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ zawsze znajdę tutaj szczere, dokładne, recenzje, notki pisane lekko i przyjemnie się je czyta. Deski w tle dodają całemu blogowi pewnego uroku, ja pewnie zamieniałabym je na troszkę jaśniejsze i zrobiła jakiś większy nagłówek ale i tak jest tutaj bardzo ładnie i przejrzyście. :)
    4. e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuję jako: Matka bloguje
    2. Baner: http://matkabloguje.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję... od niedawna. Jednak zostanę na dłużej, ponieważ piszesz recenzje zarówno polskich jak i zagranicznych produktów oraz robisz naprawdę ładne zdjęcia, które chce się oglądać :)
    4. E- mail: serojad@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuję jako: robaszekk
    2.Baner (link): http://lookssogreat.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję... ponieważ lubię być na bieżąco, lubię oglądać kosmetyczne nowości, a w szczególności dużo wcześniej, zanim trafią one do Polski :)
    4. e-mail: robaszekk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję jako: Hamstercia <3
    2.Baner (link): http://my-new-passion.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....w moim wypadku obserwuje ten blog od niedawna, ponieważ znalazłam go dzięki rozdaniu. Jednak sądzę, że zostanę tu na dłużej, ponieważ kupujesz na prawdę interesujące produkty, których recenzję z chęcią przeczytam, a na dodatek widzę dużo ładnych zdjęć! A ja także lubię fotografować :) To tyle, a ja idę się zgłębić w lekturę twoich recenzji :D
    4. e-mail: ewelinamarcel027@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuję jako: Rudaaa12
    2.Baner (link): ww.rudaa.12.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję od kilku chwil. Trafiłam tutaj przez właśnie ciekawe rozdanie, ale czuję, że zostanę na dłużej. Jest swojsko, domowo, przyjemnie :)
    4. e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Obserwuję jako: Esy,floresy,fantasmagorie
    2.Baner (link): http://77fantasmagorie77.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....Nie będę ukrywać, że skusiłam się na przygotowaną przez Ciebie niespodziankę..widząc kokosa od TBS nie mogę pozostać obojętna a jeszcze Vaseline:) Niemniej bardzo lubię podczytywać zagraniczne blogi, które są wolne od ciągłej reklamy i świadczą o prawdziwej pasji autorek :)
    4. e-mail: esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuję jako: włosovelove.
    2.Baner (link): http://wlosovelove.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję przez to, że zorganizowałaś rozdanie :) Uwielbiam brać w nich udział i z niecierpliwością czekać na wyniki każdego z nich :) Ale spokojnie, nie przestaje obserwować po rozdaniach bo na każdym blogu znajduję coś co mnie interesuję. Mogę się założyć, że z Twoim będzie podobnie ;) Biorę się za lekture od zaraz.
    4. e-mail: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję kochana! :)
    Obserwuję jako: Martyna
    Banerek: TAK/ http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/
    3. Śledzę Twój blog kochana, ponieważ kupujesz świetne kosmetyki i po Twoich recenzjach kupiłam kilka cudownych produktów! Na prawdę bardzo pomagasz mi wprowadzeniu mojego bloga, ponieważ mój blog zaczął działać od niedawna! Mam nadzieję, że będziesz nadal prowadzić bloga i nigdy z tego nie zrezygnujesz! Oczywiście śledzę dalej ;* A co do rozdania - kolejne świetne kosmetyki :) i jak tu nie zaglądać częściej? :)
    E- mail: martyna.czaplewska94@gmail.com

    Całusy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuję jako:Mini Nowak
    2.Baner (link):http://apetycznykasek.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję gdyż ma ciekawe artykuły
    4. e-mail:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuję jako: tajka
    2.Baner (link): www.tajkowe.blogspot.co.uk
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... od kilku minut, przynioslo mnie tu twoje rozdanie, ale zapewniam, ze juz tu zostane. Mieszasz w Angli tak jak ja wiec bede miala u ciebie o czym czytac.
    4. e-mail: karolinalawcel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuję jako: themakeupdrawers
    2.Baner (link): www.themakeupdrawers.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, ponieważ zachęcił mnie konkurs, ale widzę, że jest tutaj sporo recenzji, są zakupy, są denka - także to co lubię najbardziej na blogach i to samo co mam też i u siebie, dlatego na pewno nie będę żałować:)
    4. e-mail: iga_bl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuję jako: LoveCosmetics
    2.Baner (link): http://loveecosmetics.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję no niestety dopiero od dzisiaj ale zdążyłam się już zapoznać z bardzo fajną tematyką bloga :) Uwielbiam wszelkie posty pokazowe oraz projekty 'denko' a także recenzje, które często są przydatne :) Ponadto podoba mi się prostota i taka jakby przejrzystość bloga, a nie, że jest naćmoczone wszystkiego :P P
    4. e-mail: cosmeticslove7@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Obserwuję jako: BlondeChemist
    2.Baner: http://blondechemist.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ zaciekawił mnie :) Nie dość, że można poczytać recenzje kosmetyczne to jeszcze można pooglądać niezłe widoczki na zdjęciach. Ostatnio mojej mamie pokazywałam te z ogrodu różanego i się zachwycała :)
    4. e-mail: kornelia.kowalska2011@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Obserwuję jako: Ania H
    2.Baner (link): nie
    3. Pianinkowy Świat obserwuje, ponieważ jest to blog kosmetyczny, znajdują się tu tematy, które mnie interesują oraz zachęcił mnie konkurs.
    4. e-mail: hiddenmeaniings@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety baner jest obowiązkowy...

      Usuń
  35. 1.Obserwuję jako: silver
    2.Baner (link): http://caipiroska1.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, właściwie to dopiero zaczęłam obserwować - znalazłam się tutaj przez to właśnie rozdanie. Jednak myślę, że zostanę tu na długo, bo przyjemnie jest u Ciebie :) I w dodatku wszystko w drewnie <3 :)
    4. e-mail: allis@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuję jako: Immenseness
    2.Baner (link): http://immenseness.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ lubię zaglądać na blogi dziewczyn mieszkających poza granicami Ojczyzny. Zawsze mogę poczytać/popatrzeć na coś zupełnie innego niż w Polsce a ja tak lubię, nawet jeśli nie jest to recenzja a post zakupowy :) cenię w Twoim blogu też to, że piszesz również o produktach polskich marek, których ceny nie są wygórowane i każdy może sobie na nie pozwolić. Podoba mi się też przerywnik od kosmetyków - prywatne posty z pięknymi zdjęciami i widokami :)
    4. e-mail: immenseness90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako: Just My Lipstick
    2. Baner (link): http://just-my-lipstick.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, ponieważ:
    -Lubię czytać o produktach, które są niedostępne lub słabo dostępne w Polsce;
    -Często widzę u Ciebie woski Yankee Candle, które ja wręcz kocham;
    -Uwielbiam peelingi, które Ty ostatnio dość często recenzujesz (np. nieziemskie są wszystkie od Joanny, których u Ciebie sporo widziałam *.* );
    -Blog jest przejrzysty;
    -Piszesz na nim prostym, luźnym językiem, co jest bardzo przyjemne. Nie mówisz do nas oficjalnie, a tak, jak najbliższa koleżanka :) ;
    -Twój blog jest "wielowymiarowy" - nie piszesz na nim tylko o kosmetykach, ale także o swoim życiu, dzięki czemu możemy Cię bliżej poznać; wstawiasz na niego także zdjęcia ze spacerów, oraz takie prywatne :) ;
    -Uwielbiam patrzeć na te wszystkie pustaki, kiedy już wstawiasz post z zdenkowanymi produktami :D Jest tego tak dużo!
    4. e-mail: just.my.lipstick@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Obserwuję jako:ernestyna44
    2.Baner (link):http://www.slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, bo lubię obserwować :P
    4. e-mail:ernestyna44@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuję jako: Alicja K
    2.Baner (link):clicalice.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję... od dziś :D Przyjemny blog i mam nadzieję, że będę miała okazję na niego systematycznie zaglądać. Ograniczony czas i masa zajęć mi na to często nie pozwala. Gratuluję pierwszej setki. Niech blog się prężnie rozwija :)
    4. e-mail: aliceclic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuję jako: goodtotry.ann
    2.Baner (link): goodtotry.pl
    3. Pianinkowy Świat obserwuję dzięki rozdaniu, które znalazłam na innym blogu. Będę szczera, bo nie obserwowałam bloga wcześniej gdyż po prostu na niego nie natrafiłam. Teraz, dzięki temu, że na innym blogu zachęcił mnie banerek rozdaniowy mogłam poprzeglądać posty, zapoznać się z Twoim stylem i zostaję nie tylko przez wzgląd na rozdanie, ale dlatego, że mi się tu podoba :P
    4. e-mail: goodtotry.ann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Obserwuję jako: Gosia wk
    2.Baner (link):http://gosiamysz.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję..od niedawna ( w sensie dołączenia do obs). Żeby lubić kogoś blog nie trzeba być obserwatorem i zostawiać masę komentarzy. Jestem raczej czytelnikiem niż uczestnikiem. Podoba mi się wygląd bloga, Sama kiedyś miałam drewno na blogu i dalej bym chciała mieć, ale grafika mi znikała. Bardzo lubię architekturę drewniana dlatego patrzenie na drewno mnie uspokaja. Lubię Tu zaglądać, czytać Twoje notki, choć muszę to powiedzieć wprost. Tekst przez drewniane tło jest słabo czytelny. przynajmniej na moim monitorze. Jeśli chcesz się rozwijając powinnaś wprowadzić trochę zmian i sprawić, aby blog był bardziej czytelny. Takie jest moje zdanie.
    4. e-mail: gosia22w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Obserwuję jako: Paule
    2.Baner (link): http://moonycats.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję od teraz. To przykre, ale jak wiele osób trafiłam tu ze względu na rozdanie. Na razie dostrzegłam ciekawe prowadzenie bloga, ładne zdjęcia i ciekawe artykuły. Z czasem przekonam się czy i za co lubię twoją stronę.
    4. e-mail: paulina33113@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuję jako: kikusia moda
    2.Baner (link): http://modaistylkikusi.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....ponieważ lubię oglądać i czytać co sądzą inni o produktach (recenzje), dzięki czemu mogę poznać i wypróbować prawdziwe perełki ;)
    4. e-mail: kikus125@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. 1.Obserwuję jako: Paulina Kuczyńska
    2.Baner (link): http://paulinaya.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... poznieważ trafilam tu przez konkurs, zobaczymy jak losy potoczą się dalej kiedy już jestem obserwatorem... :)
    4. e-mail: paulinakkk111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. 1.Obserwuję jako: DziwnaJa
    2.Baner (link): http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....od dawna ;) Może nie udzielam się pod każdym postem, ale z ręką na sercu przyznaję, że każdy nowy post pojawiający się na Twoim blogu bardzo chętnie czytam. Podobają mi się pisane przez Ciebie recenzje
    i możliwość pooglądania niektórych zakupowych zdobyczy, po które ja niestety tak łatwo sięgnąć nie mogę :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu kolejnych obserwatorów! ;*
    4. e-mail: basia.wiwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 1.Obserwuję jako: Pink Lipstick
    2.Baner (link): pinklipstickmua.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ zawsze znajdę tutaj rzetelne recenzję :) Poza tym uwielbiam tło tego bloga ! :)
    4. e-mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 1.Obserwuję jako: setfiretotherain
    2.Baner (link): http://frozenmalibu.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję od niedawna, ale pewnie zostanę tutaj na dłużej :)
    4. e-mail: niezapominajki91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 1.Obserwuję jako: swiaturody159
    2.Baner (link): http://swiaturody159.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, ponieważ uwielbiam obserwować wszelkie blogi o tematyce kosmetycznej i nie tylko. Poprzez czytanie recenzji można poznać wiele ciekawych produktów. :))
    4. e-mail: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    2.Baner (link): www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję jako nowa czytelniczka. Czytam blogi bo lubię, wiele ciekawostek się mogę dowiedzieć o kosmetykach i nie tylko. Dlatego też z przyjemnością zostaną Twoją obserwatorką :)
    4. e-mail: zareklamowane-przereklamowane@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1.Obserwuję jako: frau
    2.Baner (link): http://anusia93.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję ponieważ poza ciekawymi kosmetycznymi postami dodajesz również takie o sobie samej, o różnych miejscach a jest to naprawdę atrakcyjne - możemy zobaczyć ciekawe miejsca spoza granic naszego kraju :)
    4. e-mail: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. 1.Obserwuję jako: Lena Kot
    2.Baner (link): http://miszmaszleny.blogspot.com/
    3. Trafiłam tu przez rozdanie i się cieszę bo blog mi się bardzo podoba, masz piękne kwiaty na tarasie - ja również poświęcam swoim duzo czasu, są u Ciebie piękne zdjecia i widoki i kosmetyki które mnie interesują, dlatego chętnie poczytałam sobie ich recenzje, teraz będę to robić na bieżąco :)
    4. e-mail: magrudy102@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. 1.Obserwuję jako: anioleek89
    2.Baner (link): http://anioleek89.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję, ponieważ podoba mi się sposób prowadzenia bloga, ciekawie piszesz, a poza tym lubię czytać na temat produktów, które nie są dostępne w Polsce, no i masz oryginalny wygląd bloga :)
    4. e-mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 1.Obserwuję jako: KaTT
    2.Baner (link): http://pannakatt.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję od niedawna:) Ale myślę, że zostanę tu na dłużej, bo bardzo spodobały mi się Twoje denkowe posty - już je przejrzałam haha :D
    4. e-mail:Katarzyna_Plotczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. 1.Obserwuję jako: Kaś ka
    2.Baner (link): kasistarstyle.blogspot.com
    3. Pianinkowy Świat obserwuję.... za ciekawe i różnorodne tematy, za to, że potrafisz nas zainteresować, czy pokażesz jakieś kosmetyki o których wcześniej nie słyszałam, czy piękne zdjęcia;) jednak najbardziej lubię recenzje kosmetyków i miesięczne denka, wiem, że mogę na Tobie polegać i polecasz nam dobre produkty, które już nieraz mi się sprawdziły! ;))
    4. e-mail: kasiunia1692@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Obserwuję jako:dobiezka
    2.Baner (link): http://wlosowomi.blogspot.com/
    3. Pianinkowy Świat obserwuję bo piszesz o tym co kobiety kochają najbardziej, czyli... kosmetykach :D lubię poznawać nowe blogi ;)
    4. e-mail: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Obserwuję jako: Magdalena Sz L
    2.Baner (link): udostępniam na moim FB https://www.facebook.com/magdalena.sz.12/posts/543696639064309
    3. Pianinkowy Świat obserwuję....bo sama nosze się z zamiarem założenia bloga więc tak czytam i podpatruję jak się fajny blog prowadzi
    4. e-mail: nikolsosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)