poniedziałek, 26 maja 2014

zakupy z Polski.... i nie tylko

Od mojego urlopu minęło już trochę czasu jednak jeszcze nie zdążyłam pokazać Wam co przywiozłam.
Zapas, jaki zrobiłam(teraz i ostatnio) wystarczy na dobrych kilka miesięcy, dlatego w najbliższym czasie planuje ,,drastycznie,, ograniczyć zakupy kosmetyczne. Zobaczymy jak mi pójdzie :) 

Oto co przywiozłam :

Maseczki do twarzy:
dermopHarma
ziaja

Biały jeleń:
hipoalergiczny szampon do włosów
hipoalergiczny żel do mycia twarzy
hipoalergiczny żel do higieny intymnej


facelle żel do higieny intymnej
green pharmacy pianka do higieny intymnej , szałwia i lawenda


farmona tutti frutti peeling do ciała , melon i arbuz 

Joanna naturia peeling myjący:
(kiwi, żurawina, truskawka, gruszka, pomarańcza)


green pharmacy cukrowy peeling do ciała, róża piżmowa i zielona herbata

farmona tutti frutti mus do ciała :
melon i arbuz
brzoskwinia i mango 


joanna z apteczki babuni kąpiel solankowa:
o zapachu bzu
o zapachu róży 


Lirene tonik 3w1 wybielanie

delia dermo system płyn micelarny do cery wrażliwej

lovena płyn micelarny (każdy rodzaj skóry)


Kolastyna refresh żel do mycia twarzy

lirene 3w1 żel myjący, peeling, maska 

barwa, siarkowa moc, antybakteryjny krem matujący 


eva natura, krem do rąk i paznokci idealny na przebarwienia

eveline ,,niewidzialne rękawiczki,, krem do rąk

eveline młode dłonie, nawilżający peeling do rąk 8w1

farmona sweet secret kokosowy krem do rąk i paznokci 


ziaja ulga peeling enzymatyczny

ziaja , pokrzywowy szampon do włosów z łupieżem 

green pharmacy żel pod prysznic, róża piżmowa i zielona herbata 

hipp oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt

schwarzkopf taft - lakier do włosów


puma yellow 

bielenda olejek awokado (włosy, twarz, ciało)

alterra olejek do masażu migdały i papaja 



dermo pHarma serum do twarzy:
kwas hialuronowy
  wit.C 15%


barwa szampon piwny
barwa szampon jajeczny
tołpa odżywczy szampon regenerujący
joanna argan oil - szampon


tołpa odżywcza maska regenerująca do włosów
joanna argan oil odżywka
receptury babci Agafii- rosyjska bania , maska odżywcza do włosów osłabionych i łamliwych 
Mrs. Potters , maska do włosów chroniąca kolor




E-bay :

the body shop masła do ciała 50 lm, mango, truskawka, kokos
the body shop, mango peeling do ciała 50ml



W sklepie Azda znalazłam fajną promocję, wszystkie produkty Loreal były przecenione o 50%.
Zdecydowałam się na dwa podkłady loreal trua match (jeden dam siostrze) i 
loreal true match- puder prasowany




Zawsze gdy wyjeżdżamy na dłużej niż tydzień zostawiam koleżance klucze do mieszkania by podlewała kwiatki.
Po powrocie do domu znalazłam na stole kolorową paczkę :) 
Gosia nie powiedziała ani słowa o tym, że zostawiła dla mnie urodzinowy prezent. 






 Bardzo się ucieszyłam z tej niespodzianki, zwłaszcza że uwielbiam produkty do kąpieli. 
Teraz cała moja łazienka pachnie Lushem :) 



22 komentarze:

  1. Jaka miła niespodzianka na Ciebie czekała :D
    Ale się obkupiłaś ;) peeling z Joanny truskawkowy cudnie pachnie, kiedyś namietnie go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia zawsze wymyśli coś fajnego :)

      Usuń
  2. alee dobroci <3 uwielbiam peelingi z joanny, nic dziwnego, ze tyle ich kupiłas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze do nich wracam i chyba będę wracać :)

      Usuń
  3. Ale zapasy zrobiłaś, starczy Ci na długi czas :) Jestem ciekawa tej serii Wybielanie z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testowanie już zaczęłam :) na pewno napiszę o niej recenzję

      Usuń
  4. widzę, że się obkupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) jak milo wrocic do blogowania :) stesknilam sie :)
    wow, zazdroszcze zakupow !!! tez co jade do polski robie duze zakupy , ale takich to jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie kupuję ,,za dużo,, , a później zużywam miesiącami...

      Usuń
  6. zakupy imponujące, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zakupy :) Bardzo lubię maseczki z Ziai i peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peelingi z joanny to moje ,,must have,,

      Usuń
  8. Peelingi z Joanny, Tutti Frutti z Farmony - uwielbiam i bardzo często do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne i duże zakupy ;) ale będziesz mieć teraz zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zaszalałaś, wykupiłas chyba całą drogerię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super niespodzianka :)
    te wszystkie peelingi bym z chęcią podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...pachnie i z pewnością wygląda bardzo uroczo. Śliczne mają kształty te (tylko z nazwy) kule do kąpieli :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale zaszalałaś na ostro...:))Wszystkie produkty super...lubię te peelingi ahhh.
    Prezencik który dostałaś na urodzinki..cudowny,aż chciałoby się powąchać..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile tego???!!!!! Ja ostatnio wypróbowałam mydło w płynie biały jeleń i jestem zachwycona. Jestem uczulona na mydło, żele itp. Używałam dotychczas AA bezzapachowego. A tu proszę, połowę tańsze mydło w płynie dało radę. U Ciebie widzę także szampon, więc koniecznie zakupię i przetestuję. Może także mnie nie uczuli?

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, chciałabym, żeby moje zakupy choć w 1/3 były takie :D
    Maseczki z Ziaja lubię, ale te szare - z glinką :)
    Żel Facelle jest must have w moim domu, teraz mam jakąś inną wersję niż ta standardowa (ta, którą Ty masz tu.)
    Peelingi z Joanny lubię te do twarzy, truskawkową wersję najbardziej :)
    Muszę poszukać musów z Tutti Frutti :)
    Szampon z pokrzywą do łupieżu jest w moim domu, mama chyba używała, ale stoi 1/2 i chyba jej nie podpasował.
    Oliwkę z Hippa mam w planach kupię :)
    Oj Alterra mnie kusi, na każdym blogu o niej, muszę się zaopatrzyć w cały zestaw :D
    Serię arganową z Joanny już mam na swojej liście i kupię, nie ma co! :D
    Koleżanka świetny prezent wymyśliła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajniutki prezent zastałaś po powrocie :) A jeśli chodzi o szampon z Joanny Argan Oil to miałam go i sprawdził się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)