sobota, 31 maja 2014

delia dermo ststem, płyn micelarny

Dzisiaj o pewnym płynie.....
Będąc na urlopie skończył mi się płyn micelarny i potrzebowałam czegoś ,,na już,, .
Wybrałam się do drogerii i postanowiłam kupić coś czego jeszcze nie miałam.
Mój wybór padł na delię. 


Od producenta:


Płyn zamknięto w zgrabnej butelce o pojemności 200 ml. W promocji zapłaciłam za nią ok 8 zł.
Nie wiem dla czego większość płynów micelarnych, a raczej ich butelek utrzymana jest w kolorystyce różowo-przeźroczystej... 
Opakowanie kojarzy mi się z czystością, świeżością ....w ogóle podoba mi się :)


Zamknięcie typu ,,klik,, . Mała dziurka umożliwia łatwe dozowanie produktu. Czasami zdarzało mi się go rozlać, ale ja zawsze coś rozlewam :p


Płyn jest bezbarwny i bez zapachowy. Konsystencja jak w przypadku wszystkich innych płynów - wodna.
Jest całkiem wydajny, choć ja lubię wylać większą ilość na płatek kosmetyczny.
Dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu oczu. Szybko rozpuszcza tusz i nie ma problemu z jego usunięciem.
Czasami podrażniał i szczypał w oczy. Co dziwne nie dzieje się tak przy każdym jego użyciu...nie wiem od czego to zależy.
Zauważyłam bardzo dziwną rzecz....podczas zmywania makijaży płyn PIENI SIĘ???
Pierwszy raz spotykam się z czymś takim...kiedy przykładam go do oka i lekko przecieram na rzęsach pojawia się biała piana. Nie jest jej dużo, jednak strasznie mnie denerwuje.
Dzieje się to również gdy przemywam twarz w ciągu dnia .


 Płyn jest nie drogi i dość wydajny jednak więcej do niego nie wrócę.
Największym jego minusem jest to, że szczypie w oczy i pieni się.
Od płynu micelarnego wymagam by usuwał makijaż nie podrażniając, ten kosmetyk nie spełnił moich oczekiwań.









7 komentarzy:

  1. Miałam podobne odczucia co do micela z Biedronki - BeBeauty, też kilka razy szczypała mnie po nim skóra. Delię kiedyś używałam, ale chyba z innej serii i w sumie byłam zadowolona ;) Szkoda, że ten się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Micela nie miałam, ale lubię płyn dwufazowy z Delii.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś Deli i był do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale Twoja opinia nie zachęca mnie do jego kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej firmy rzadko u mnie goszczą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię płyny micelarne, tego nigdy nie miałam. Jak szczypie w oczy to na pewno go nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to szkoda, że szczypie w oczy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)