czwartek, 22 maja 2014

cetaphil emulsja do mycia twarzy, balsam do twarzy i ciała


Znają go chyba wszyscy. Ja poznałam dzięki Youtube. Szukałam czegoś co delikatnie oczyści i nawilży moją twarz podczas kuracji kwasami.  Po obejrzeniu wielu pozytywnych recenzji zdecydowałam się na ich zakup. Oba zamówiłam przez e-bay, przesyłka szła aż z Kanady.


Cetaphil emulsja do mycia twarzy 


Opis na opakowaniu jest w języku Angielskim więc z internetu skopiowałam po Polsku :)


Działanie:
Cetaphil emulsja to preparat stworzony specjalnie do oczyszczania i pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej skóry twarzy. 
Jest preparatem delikatnym i wygodnym w codziennej pielęgnacji, nie zawiera mydła, ani innych drażniących substancji.
Nie wymaga dodatkowego użycia wody.
Cetaphil nie niszczy ochronnej warstwy lipidowej skóry, ponieważ utrzymuje fizjologiczne pH. Zapewnia skórze uczucie komfortu i świeżości.

Wskazania:
Skóra wrażliwa, u której środki zawierające mydło mogą powodować podrażnienia.
Skóra z trądzikiem młodzieńczym i trądzikiem różowatym. 
Skóra przed i po zabiegach dermatologicznych i kosmetycznych. 
Skóra sucha, skłonna do alergii i wyprysków.
Demakijaż skóry twarzy.

Stosowanie:
Niewielką ilość preparatu Cetaphil należy masując rozprowadzić na całej powierzchni twarzy i po chwili zmyć przy pomocy wacika kosmetycznego bez użycia wody lub bezpośrednio wodą. Stosować rano i
wieczorem.

Moja opinia:

Emulsja znajduje się w wygodnej butelce z pompką (choć widziałam wersje bez niej), wykonanej z bardzo grubego plastiku. Moja butla ma 591 ml , zamówiłam tak dużą pojemność ponieważ wychodziła najtaniej. Zapłaciłam za nią ok 15 funtów (razem z przesyłką).
Produkt jest bardzo wydajny, jedna pompka wystarczy by rozprowadzić go na całej twarzy. Ja używam 2-3 (bo lubię). Męczę go od października (używałam na zmianę z innym żelem)i jestem już prawie przy końcu. Już trochę mi się znudził i mam ochotę wypróbować coś nowego.

Emulsja ma biało-perłowy kolor. Bardzo mi się podoba :) 


Jest całkowicie  bez zapachowa.
Nie pieni się. Stosuje ją jak zwykły żel, nie wyobrażam sobie mycia twarzy bez użycia wody...
Oczywiście próbowałam ,,zmywać,, buzię nakładając emulsję na twarz i przecierając wacikiem, jednak miałam wrażenie, że jest ciągle brudna. Muszę mieć wodę i tyle!
Do demakijażu nie nadaje się w ogóle. Kilka razy próbowałam zmyć nią oczu jednak tusz został tylko rozmazany. Nie wiem ile płatków musiała bym zużyć żeby dojść do zadowalającego efektu.

Produkt jest bardzo delikatny. Nie wysusza skóry ani jej nie podrażnia. Mogę nawet powiedzieć, że działa kojąco. Bardzo ładnie łagodził podrażnienia podczas kuracji kwasami. Uspokajał skórę. 
Po jego użyciu moja buzia jest gładka, nawilżona, mięciutka....jak pupcia niemowlaka :)
Zdarzało mi się, że kilka razy nie użyłam kremu. Nic złego się nie działo.
Próbowałam też myć nią ciało.
Skóra była oczyszczona i jednocześnie nawilżona. Mięciutka, nie była ściągnięta. Wręcz czułam jakbym miała na sobie jakąś warstwę ochronną czy coś w tym stylu. Jednak szkoda mi marnować go do mycia całego ciała.


Bardzo polubiłam ten produkt , ale dopiero gdy zaczęłam go stosować ,,po swojemu,, .
To taki ,,ratunek,, dla podrażnionej skóry. Może jeszcze kiedyś do niego wrócę ale na razie mam ochotę na coś nowego :)



Cetaphil  balsam do twarzy i ciała 



Wskazania i działanie
- Preparat jest przeznaczony do skóry twarzy i całego ciała.
- Cetaphil MD to preparat przebadany dermatologicznie i polecany przez dermatologów.
- Ułatwia wchłanianie leków miejscowych, głęboko nawilża, jest bardzo dobrze tolerowany.
- Przyśpiesza leczenie ułatwiając wchłanianie leków stosowanych w następujących chorobach: atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, rogowacenie przymieszkowe, wyprysk, sucha, wrażliwa skóra.
- Głęboko nawilża skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy.
- Stosowany systematycznie zapobiega powstawaniu nowych podrażnień.

Stosowanie:
 Nanieść cienką warstwę preparatu Cetaphil raz dziennie na skórę. W razie potrzeby można stosować częściej. Cetaphil MD szybko się wchłania pozostawiając przyjemne uczucie gładkiej skóry.

Moja opinia:


Produkt zamknięty  w identycznej butelce jak poprzednik. Pojemność 236 ml, zapłaciłam za niego chyba 8 funtów.. Wygodna pompka bardzo ułatwia jego dozowanie.


Balsam o lekkiej konsystencji i białym kolorze. Również jest bez zapachowy. 
Bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. Jest niezwykle wydajny, jedna pompka wystarczy by pokryć całą twarz i szyję :) Używam go od października i jestem dopiero w połowie opakowania. 
Zabierałam go ze sobą na urlop, przelewałam do mniejszych opakowań, trochę dałam siostrze....chyba nigdy się nie skończy. Stosuje go głównie na twarz, w ekstremalnych wypadkach również na ciało.Nic mi po nim nie wyskakuje.


Dość dobrze się wchłania jednak nie lubię tego, że moja skóra się po nim świeci. Używam go głównie na noc, choć kiedy moja twarz miała problem z przesuszeniem stosowałam go 2 razy dziennie.
Kosmetyk świetnie nawilża skórę i łagodzi wszystkie podrażnienia. Buzia jest odprężona, dobrze nawilżona i gładka.  Najbardziej lubię w nim to , że efekt nawilżenia długo się utrzymuje, zarówno na twarzy jak i na ciele.

Teraz kiedy wróciłam z Polski moja skóra zwariowała....Wysypało mnie, skóra na całym ciele jest przesuszona, swędzi (pomimo stosowania balsamów), nawet skóra głowy się zbuntowała (łupież )....
Zaczęłam stosować go na ciało bo nic innego nie pomagało. 
Bardzo szybko koił i łagodził wszystkie problemy. Już po dwóch aplikacjach czułam poprawę.
Nie piecze gdy nałożymy go na ,,obtartą,, skórę .

Ten produkt również przypadł mi do gustu. Jak na razie łagodził wszystkie moje problemy a do tego jest mega wydajny. Chyba nigdy nie miałam kremu, który wystarczył by na tak długo :)

Jestem dopiero w połowie opakowania i wystarczy mi jeszcze na długi czas :)

19 komentarzy:

  1. Oba produkty są bardzo chwalone, ja bym jednak bardziej wolała wypróbować ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja polecam czarne mydło"_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała o nim poczytać :)

      Usuń
  3. Koniecznie muszę kupić sobie cethaphil - wiele słyszałam o tych produktach ,szczególnie w internecie
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. I ja musze myc się z wodą bo inaczej to jakoś dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo rany, ile parabenów i SLS w emulsji dla skóry wrażliwej... etykieta brzmi trochę jak absurd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nad tym zastanawiałam....ale skoro się sprawdza nie będę narzekać

      Usuń
  6. kilka lat temu kiedy miałam strasznie przesuszoną skórę dermatolożka poleciła mi na dzień balsam z tej serii i naprawdę się sprawdził i uratował moją odwodnioną skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam wiele dobrego, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze, aby go kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam ani jednego z tych kosmetyków...może kiedyś się skuszę, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. naparawdę fajny produkt ale mimo sporego uznania do tego kosmetyku i tak lepeij umnei sprawdza się zel z Avene do skóry delikatnej i problematycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie próbowałam ale mam ochotę na niego :)

      Usuń
  10. uwielbiam kosmetyki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zużyłam kilka butelek tej emulsji, ale znalazłam lepsze kosmetyki do oczyszczania twarzy i demakijażu w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tej emulsji, może pomogłaby mi z moją cerą... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)