środa, 16 kwietnia 2014

ziaja mydła pod prysznic



Miałam w planie zrobić osobną recenzję każdego z nich . Jednak po czasie doszłam do wniosku, że napiszę jedną ponieważ produkty różnią się jedynie kolorem i zapachami. 
Wszystkie dostałam pod choinkę od moich sióstr :) było tak jeszcze kilka innych rzeczy, jednak teraz skupię się na mydłach.

Od producenta:



Mydła znajdują się w plastikowych, przeźroczystych butelkach o pojemności 500 ml. Koszt jednego to 6-9 zł. Choć pewnie w promocji można znaleźć je taniej.
Opakowania typowe dla ziajii. Zamknięcie typu ,,klik,,. Dziurka odpowiednich rozmiarów, pozwala na wylanie odpowiedniej ilości produktu (dużej czy małej).

Mydła możemy dostać w różnych wersjach zapachowych. Ja aktualnie posiadam trzy:
żurawina -poziomka
jabłko - agrest
bąbelkowa cola

Wszystkie trzy pachną pięknie, choć moim ulubionym jest cola :) . Uwielbiam Pepsi I Coca Colę,  jednak nie mogę jej pić za dużo...niestety. Za to colowego mydła mogę używać do woli :)
. Zapachy są świeże, intensywne a co najważniejsze nie są chemiczne (według mojego nosa ) Trochę kojarzą mi się z cukierkami.  Czasami mam ochotę je wypić...mniammmm 
Kiedy wącham sobie takie mydełko mam buzię pełną śliny...
W łazience pachnie jeszcze jakiś czas po kąpieli.
Niestety zapach szybko ulatnia się ze skóry, a szkoda...mogła bym pachnieć colą lub cukierkami przez cały dzień :)


Każde mydło w zależności od zapachu ma inny kolor.
Konsystencja płynna , niczym nie różniąca się od żelu pod prysznic.
Mydła dobrze się pienią. Używam ich jako żelu pod prysznic ale również jako płynu do kąpieli.
Niewielka ilość wystarczy do uzyskania gęstej piany :)
Jest dość sztywna i utrzymuje się do końca kąpieli. Czasami nawet po spuszczeniu wody piana dalej znajduje się w wannie :)




Wszystkie mydełka są bardzo wydajne a do tego nie drogie. Wielkie butle starczają naprawdę na długo.
Mam w planie kupić żel do higieny intymnej z ziajii i przełożyć sobie pompkę do opakowania z mydłem :)

Dobrze oczyszczają skórę nie wysuszając jej przy tym. Po ich użyciu nie mam uczucia ściągniętej skóry, pieczenia czy swędzenia. Czasami zdarza mi się nie używać balsamu i nic złego się nie dzieję.  
Mydła ani nie nawilżają ani nie przesuszają skóry, więc jestem jak najbardziej na TAK.


Wybór zapachów jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
Za niewielkie pieniądze możemy dostać wielką butlę żelu pod prysznic lub płynu do kąpieli (co kto woli).
Na pewno będę do nich wracać :)



Przypominam , że dziś do godziny 23.59 można zgłaszać się do mojego rozdania.
Zapraszam wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili do wzięcia udziału :)



15 komentarzy:

  1. Ja aktualnie używam ziajkowej wersji pomarańcza, brzoskwinia, gruszka :)
    Jak nie lubię kosmetyków w opakowaniach większych niż 300ml, tak ten żel mogłabym mieć nawet litrowy :)
    Colę kiedyś kupowałam chrześnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmia bardzo zachecająco ;) mysle, ze z zapachem coli polubiłabym sie mniej, niz z pozostałymi, ale na pewno wypróbuje, jak sie sprawdzaja ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pachnące żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię bardzo mydła pod prysznic z Ziai:) moim ulubionym jest Kremowe Mydło Masło Czekoladowe no przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbima te plyny do mycia;) Gdybym byla dzieckiem, pewnie bardzo chcialabym ich sprobowac, bo tak pieknie pachna;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię produkty Ziaji a te mydełka muszę wypróbować, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię mazjaki jednak nie miałam okazji próbować zachu coli, polecam gumę balonową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te mydełka ziaji, ale nie mam swojego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię kosmetyki Ziaji, nie tylko mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te mydła pod prysznic !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki z Ziaji,ale tych cudnych żeli pod prysznic jeszcze nie miałam okazji wypróbować:))wypróbuję na pewno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydła po prysznic z Ziaji są mi dobrze znane, lubię je ze względu na śliczne zapachy i niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te zapachy :) miałam chyba wszystkie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kusi mnie ta zielona wersja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)