piątek, 18 kwietnia 2014

WYNIKI ROZDANIA!!!!


 Czas na ogłoszenie wyników!!!!
Chciała bym podziękować wszystkim uczestnikom pierwszego rozdania na moim blogu.
Do udziału zgłosiło się 46 osób.  W rozdaniu można było zdobyć łącznie 8 losów. Dziękuję również za odpowiedzi na pytanie: ,,Co najbardziej podoba mi się w Pianinkowym świecie,,.
Czytanie Waszych odpowiedzi sprawiło mi wiele radości i zmotywowało do dalszej pracy nad ulepszaniem bloga. Ciesze się, że jesteście i że ktoś w ogóle chce czytać moje posty :)


Aby ułatwić sobie zadanie na kartce wypisałam wszystkich uczestników, liczbę zdobytych przez nich losów oraz numer zestawu, który chcieli wygrać.
Każdej osobie przydzieliłam numerek. Na losie zapisałam jedynie numery, przez co sama do końca nie wiedziałam, kto wygrał :)
Dopiero po sprawdzeniu mojej ,,magicznej listy,, wszystko było jasne.



Losy podzieliłam w zależności od zestawu, który chciałyście wygrać.


Następnie z każdego pojemnika wyciągnęłam po jednym losie.






Zestaw numer jeden powędruję do:
  Mart_91 .







Zestaw numer dwa otrzyma :
anna c .





Zwycięzców proszę o kontakt : 
pianinka@wp.pl

Mam nadzieję, że zdążę wysłać paczki przed urlopem. 
Pozostałym uczestnikom dziękuję za udział i zapraszam na następne rozdanie. Nam nadzieję, że już nie długo :)


25 komentarzy:

  1. Doszukałam się "oszukaństwa", bo wedle zasad powinnam mieć 3 losy nie 1, jak nie 6... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 na pewno nie ponieważ nie obserwowałaś bloga przed rozdaniem :p
      ale pasz rację...powinnaś mieć 3... sorry, błąd w systemie :p
      wynagrodzę Ci to w następnym rozdaniu (jeśli weźmiesz udział), dodając te 2 losy

      Usuń
  2. O rany! Nawet nie wiesz jak cieszę się z wygranej:) super prezent na urodziny, które dziś obchodzę i na święta:) już lecę pisać maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej i Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :) . Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na maila czekałam do wczoraj (21.04).... więc już troche za puźno.
      Dzisiaj ponownie wylosowałam zwycięzce

      Usuń
    2. o i widzę,że niewygodnych komentarzy też nie publikujemy

      Usuń
  4. mogła bym go usunąć tak jak ty ale co to za różnica? czekałam 4 dni na twój adres, potem wylosowałam następną dziewczynę... to chyba nie jest trudne do zrozumienia?
    rozdania TO TYLKO ZABAWA i nie rozumiem dlaczego teraz wysyłasz mi jakieś dziwne komentarze????

    OdpowiedzUsuń
  5. wciąż nie widzę mojego komentarza, skoro publikujesz post późnym popołudniem to jakim prawem liczysz tę datę jako cały jeden dzień , moim zdaniem oszukałaś , a nie opublikowałaś posta bo wiesz ,że mam rację to tyle chodzi tylko o sprawiedliwość, jestem dorosła, pracuję, stać mnie na kosmetyki ale oszustów nie znoszę , możesz sobie usunąć wszystko wisi mi to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty masz swoje racje, ja mam swoje...chciałam wysłać paczki przed urlopem, dzięki tobie nie zdążyłam i musiałam zabrać wszystko do Polski. Przez co dziewczyny musiały dłużej czekać na wysyłkę.
      Na świecie są też inni ludzie, mogła byś to też wziąć pod uwagę?

      ,,jakim prawem,,????
      dziewczyno to tylko zabawa...ale jak widzę niektórzy traktują to jako coś więcej i szukają pretekstu by się kłótni.
      zorganizowałam to rozdanie dla zabawy, zrobiłam to najlepiej jak potrafiłam i. ja nie widzę tam żadnego ,,oszustwa,, jak to nazwałaś. wystarczyło odezwać się trochę wcześniej i nie czuła byś się ,,oszukana,,

      Usuń
    2. miałam na myśli komentarza

      Usuń
  6. a po co w takim razie stworzyłaś regulamin a uzasadniasz swoją decyzję stwierdzeniem , " że są inni ludzie"
    chcę abyś miała na uwadze ,że obserwowałam Twój blog przed rozdaniem , i trochę się zawiodłam na Twoim podejściu ale nie rozpaczam

    dlaczego piszesz " dziewczyny " musiały czekać na wysyłkę chyba " dziewczyna" bo drugą miałaś wylosować, po 4 dniach , oj nie przemyślałaś sobie wszystkiego

    ok miłej soboty Ci życzę , myślę, że sobie wszystko wyjaśniłyśmy



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe fakt :) miało być dziewczyna :p
      ale gdybym chciała wylosować kogoś innego zrobiła bym to od razu nie mieszając w to ciebie :)

      Usuń
    2. http://pianinka86.blogspot.com/2014/04/wykasnienie-dla-anny-c.html zapraszam do posta :)
      może tym razem rozwieję twoje wątpliwości :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)