piątek, 25 kwietnia 2014

szał zakupowy!!!

Szał...to dobre określenie.
Obiecałam sobie, że za oszczędzę trochę pieniędzy przed urlopem i nie będę robić ,,większych,, zakupów.
Jak widać z moich planów nic nie wyszło.

Na pierwszy ogień poszedł second hand. 
Akurat miałam dobry dzień i we wszystkim czułam się ,,piękna,, :p
To zaowocowało zakupami poniżej:

Czerwony sweterek na guziczki (Debenhams) - 4 funty
Następny szary (zara)- 5 funtów.
Czasami uda mi się znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy i wtedy mam ochotę kupić jeszcze więcej...


 Buzka w koronkowe kwiatki za którą zapłaciłam f3  i szara sukienka za f6 .


Dwie bluzeczki.
 Pierwsza od Dorothy Perkins, druga werehouse- f3 za sztukę.


Primark:
Długo szukałam takich butów, kiedy zobaczyłam je w primarku bardzo się ucieszyłam. Kosztowały jedyne 1 funtów.


Kolorowe skarpetki.  Kupuję je hurtowo, więc kiedy przecenili je na funta (wcześniej 2.50) zrobiłam zapas :)


Spodnie w ,,wiosennym,, kolorze 8 f.


I dwie zwyczajne koszulki. Bardzo je lubię, są wygodne i  nie drogie (3f). Mam je we wszystkich kolorach :)


Ostatni zakup to szara chustka w różę - f4



W Accessorize znalazłam miętową kopertówkę :)
Jest dość duża i ma wygodny pasek.(który można odpiąć) Zapłaciłam za nią f 17.





W funciaku znalazłam kilka rzeczy, każda kosztowała 1 funta:
gliss kur odżywla w piance.
argan oil żel pod prysznic.
beauty formulac cooling mist (woda w sprayu)
szampon macadamia oil extrakt - chyba podróbka macadamia oil, kupiłam z ciekawości żeby sprawdzić co to takiego.


W bootsie również trafiłam na super przecenę...i powiedzcie mi jak tu nie kupować?

la roche- posay anthelios xl - f 12.50
la roche posay redermic c -f 12.25
garnier płyn micelarny - f 2.99
loreal płym micelarny f 2.48



cukrowy peeling do ciała  f 3


The body shop:

Pisałam Wam kiedyś , że w jednym z sklepów the body shop mają fajną promocję.
Kiedy tam wchodzę nie wiem za co się złapać :p





Bartek dla swojej mam kupił zestaw 4 żeli pod prysznic za f 9.60


Ja skusiłam się na dwa zestawy.

W pierwszym znajdują się dwa żele pod prysznic(truskawka i satsuma) f 11.20.
Każdy z nich ma pojemność 750 ml .

W drugim zestawie znajdował się : żel pod prysznic, balsam do ciała, mgiełka i mydło w kostce o zapachu mango. Za to wszystko zapłaciłam jedynie f 12.90.




Ostatni zakup pochodzi z E-bay.  Zamówiłam tam sukienkę za f 9.10 (link).
Na zdjęciu wygląda na niebieską, jednak w rzeczywistości jest miętowa :) 
(ostatnio to mój ulubiony kolor)


Jak widać z mojego ,,oszczędnościowego postanowienia,, nic nie wyszło, ale z zakupów jestem bardzo zadowolona :)



23 komentarze:

  1. Większość ubrań chciałabym mieć w swojej szafie ;> Gratuluję udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę zakupów :)
    też miałam oszczędzać, ale czuję, że to mi się nie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze większość z ochotę widziałabym je u siebie! chyba jadę do Anglii na zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam :) chętnie wybiorę się z Tobą :)

      Usuń
  4. Mam identyczną sukienkę z kwiatkami na dekolcie, z tym że kupowałam ją na alledrogo za bodajże 40zł z dwa lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow:) zaszalałaś, ale jak tu nie skorzystać z takich promocji:) sama lubię zakupy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się obkupiłaś :D widzę spodnie w pięknym kolorze i śliczną torebkę :) Chociaż świeżo jestem po zakupach mam ochotę znowu ruszyć na łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie mam dość :) choć czasami trzeba się ograniczyć...niestety

      Usuń
  7. eh żeby w polskich sh były takie ładne ubrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajoma mojej mamy pracuje w jednym z takich sklepów. Kiedy mają dostawę mama dostaje ,,cynk,, i zawsze znajdzie coś fajnego :)

      Usuń
  8. Wow ale zaszalałaś- i dobrze bo lubię czytać Twoje recenzje:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupki butki prześliczne zupełnie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie szaleństwo:) ciuszki strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow robią wrażenie Twoje zakupy :) a zwłaszcza ich ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohoho ile zakupów! Wszystko piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)