wtorek, 15 kwietnia 2014

Receptury Babuszki Agafii - żel scrub do twarzy, truskawka i puder ryżowy



W tamtym roku cierpiałam na ,,truskawkową manię,, . Choroba ta objawią się chęcią posiadania wszelkiego rodzaju kosmetyków o zapachu truskawkowym :)
Wpisałam więc na e-bayu hasło ,,peeling truskawkowy,, .
 Z wielu różnych produktów wybrałam właśnie ten. Zapłaciłam za niego 6 funtów. Możliwe, że przepłaciłam, jednak nie wiem jaka jest jego regularna cena.
 Link do sprzedawcy znajdziecie tutaj .


Napisy na opakowaniu są w języku rosyjskim....ja rozszyfrować ich nie umiem, dlatego opis producenta skopiowałam z internetu :p



Recepty Babci Agafii – Żel Scrub Do Twarzy – Truskawka I Ryżowy Puder
Scrub do twarzy głęboko i  delikatnie oczyszcza pory ułatwiając skórze oddychanie, stymuluje procesy przemiany materii. Pobudzenie  wzrostu nowych młodych komórek skóry dobroczynnie działa na jej wygląd. Skóra staje się gładka, ze zdrowym lekko zaróżowionym odcieniem. Ciepły  aromat dojrzałej truskawki na skórze przyniesie  niepowtarzalny nastrój słonecznego lata.
Składniki aktywne: 
Sok z truskawki (Fragaria Vesca Extract) – zawarte w owocach kwasy AHA pomogą  skutecznie usunąć martwe komórki naskórka, a skóra po takim zabiegu będzie apetycznie gładka, odżywiona i pachnąca.
Grubo ziarnisty puder ryżowy (Oryza Sativa Powder) – znakomity przy:
  • skórze ze zmarszczkami i zniszczonej cerze
  • do regeneracji skóry
  • do skóry trądzikowej
  • przy zaniku włókien kolagenowych
  • przy  przebarwieniach i zaburzeniach pigmentacyjnych
  • przy skórze zanieczyszczonej, problematycznej
  • do skóry z bliznami potrądzikowymi
Peeling- w kosmetyce jest czynnością polegającą na złuszczaniu i usuwaniu uszkodzonych wierzchnich warstw powierzchni ciała za pomącą specjalnych preparatów, które rozluźniają połączenia między częściowo obumarłymi, uszkodzonymi komórkami warstw naskórka i ułatwiają ich złuszczanie.
Sposób użycia: niewielką ilość żelu intensywnymi masującymi ruchami nakładamy na twarz z pominięciem okolic oczu. Wykonujemy delikatny masaż i zmywamy.



Peeling znajduje się w tubce o pojemności 150 ml. Wykonana jest z przeźroczystego, miękkiego plastiku dzięki czemu możemy obserwować jego zużycie. 
Szata graficzna bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z takimi starymi, naturalnymi kosmetykami produkowanymi dawno temu. Pewnie o to chodziło producentowi jednak muszę przyznać : ,,dałam się złapać,, :)
Zamknięcie typu ,,klik,,. Przez dziurkę wydobywa się idealna ilość produktu. Używam go już dość długo i nigdy mnie miałam z nim problemów.

Zapach... nie co dziwny. Nie jest to słodka, soczysta truskawka jakiej byśmy się spodziewali. Jak dla mnie zapach typowy dla ,,naturalnych,, kosmetyków. Truskawka jest wyczuwalna jednak możliwe, że jest trochę zgniła :p
. Na początku go nie lubiłam, jednak z czasem przywykłam.



Konsystencja żelu przypomina rzadką galaretkę o różowym kolorze. 
Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy do umycia całej twarzy.
Drobinki znajdujące się w nim mają różną wielkość, dobrze oczyszczają skórę z martwego naskórka.
Masaż twarzy wykonany tym produktem jest bardzo przyjemny i relaksujący :)
Uwielbiam moment gdy masuję nim twarz po długim, męczącym dniu...


Peeling pozostawia moją skórę oczyszczoną i gładką. Jednak najbardziej zaskoczyło mnie to, że jest ona niewiarygodnie miękka i jakby nawilżona ...uwielbiam ten efekt !!!
Nie podrażnił mi skóry, choć pewnie gdybym mocniej go wcierała dał by radę :p
Stosuję go 2-3 razy w tygodniu i jestem z niego bardzo zadowolona.
Dzięki niemu moja skóra jest świeża i zrelaksowana :)


Używam go razem z maską Babci Agafii z jenami srebra. Oba produkty świetnie działają na moja buzię. Jednak o masce zrobię osobną notkę.


Czytałam złe recenzje ta temat ,,mojego,, peelingu. Ja go uwielbiam i na pewno kupię ponownie kiedy mi się skończy.
Jest to moje pierwsze spotkanie z Babuszką Agafią i na pewno nie ostatnie . 



Skład INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Polyethylene, Glycerin, Parfum, Sodium Hydroxide, Oryza Sativa Powder(puder ryżowy), Fragaria Vesca Extract(sok z truskawki), Kathon CG


10 komentarzy:

  1. Jeszcze przed przeczytaniem nastawilam się ze bedzie to peeling do ciała, kolejna niespodzianka to zapach starej truskawy ... A jednak wydaje mi się fajny ;) chyba i mnie urzekło opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. producent wie jak do Nas dotrzeć :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak by u mnie się sprawdził:)-bardziej ciekawi mnie ta maska Babci Agafii z jenami srebra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska też jest dobra , niedługo pojawi się recenzja

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem...będę musiała się na niego skusić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem nim zachwycona jednak czytałam recenzję w której dziewczyna pisała, że ją podrażniał . Jak widać każda skóra ma inne wymagania

      Usuń
  4. zainteresował i mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba pozostanę wierna peelingowi z biedry. Łatwo dostępny i niedrogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tych rosyjskich kosmetyków :p ale prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)