wtorek, 22 kwietnia 2014

Ponowne losowanie....



Wyniki mojego pierwszego rozdania ogłosiłam 18 kwietnia.
Na adres wysyłkowy czekałam  4 dni od padania wyników.

Niestety dziewczyna, która wygrała zestaw nr.2 nie skontaktowała się ze mną...

Losowanie przeprowadziłam jeszcze raz i tym razem wygrała:


Po raz kolejny czekam na kontakt na adres e-mail:
 pianinka@wp.pl


Niestety przez ,,utrudnienia,, nie zdąże wysłac paczek przed urlopem.
 Kosmetyki pojadą ze mną do Polski i dopiero tam zostaną wysłane.
Z góry przepraszam Mart_91 , że będzie musiała poczekać jeszcze troche na swoją wygraną.

 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję, dziękuję:) Aż podskoczyłam z radości:)
    wysłałam przed chwilą adres:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie przejmuj się, poczekam:) wszystko rozumiem, tylko trochę szkoda, bo na paczce nie będzie Royal Mail:( oczywiście żartuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)