czwartek, 10 kwietnia 2014

na niebiesko lub na niebiesko :)


Wczoraj wieczorem wpadłam na pomysł porównania dwóch lakierów.
Przy sztucznym świetle wydawały mi się bardzo podobne.
Jednak rano zobaczyłam jak bardzo się różnią :)

Oto lakiery, których użyłam:


Softer Crazy colours nr 25.
Kupiłam będąc na ostatnim urlopie. Był bardzo tani, zapłaciłam za niego 4-5 zł.
Lakier jest gęsty i 2 warstwy dają bardzo dobre krycie. Dość szybko wysycha .
Na stopach utrzymywał mi się do 2 tygodni :)


Revlon 044 blue lagoon.
Tutaj już nie jest tak ,,kolorowo,,. Lakier jest rzadki i słabo kryje. Potrzebowałam 3 warstw aby w miarę ładnie się prezentował.
W sklepie kosztuje ok 5-6 funtów, ja miałam okazję kupić go za funta więc jest jeszcze ok.
Jednak gdybym miała kupić go w normalnej cenie na pewno nie zdecydowała bym się..



Tak prezentują się oba:






Moim faworytem zdecydowanie zostaje lakier Softer :) Za niewielkie pieniądze znalazłam całkiem dobry produkt. Szkoda, że w Anglii nie mam dostępu do tych lakierów, może uda mi się przywieźć coś z urlopu. Jego data przesunęła się i znów będę w Polsce za 2 tygodnie!!!! Juhuuuuuuuuuuuu!



20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne lakiery, nie miałam żadnego. :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki niebieskawe:)))świetnie się zgrały ze sobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubie wszystkie niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory mi się podobają :)
    3 warstwy to zdecydowanie za dużo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) jednak co zrobić gdy lakier nie kryje...

      Usuń
  5. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. chmurki też kiedyś miałam :)
      zapraszam do obejrzenia : http://pianinka86.blogspot.co.uk/2013/08/chmurki-na-paznokciach-tym-razem.html

      Usuń
  7. Ślicznie, błękitnie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Softer faktycznie wyszedł ładniej :) może też miało na to wpływ to, że ma bardziej intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, jednak wolę intensywne kolory :)

      Usuń
  9. Softer rzeczywiście ładniejszy, taki wyraźniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;) jest efekt. Chociaz osobiscie bym pokryla jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolorki! Ogólnie bardzo lubię niebieski lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)