środa, 9 kwietnia 2014

Alfa pharm, green pfarnacy, żel do higieny intymnej rumianek lekarski i alantoina


Dzisiaj mała recenzja żelu do higieny intymnej Green Pharmacy - rumianek lekarski i alantoina.
Skusiłam się na jego zakup ponieważ butelka, stojąca na sklepowej półce przykuła mój wzrok :)

Od producenta:


. Butelka bardzo mi się podoba, wygląda jakby została znaleziona gdzieś na strychu starej apteki :)  Wyróżniała się z pośród innych produktów, stojących na półce. .Wykonana jest z ciemnego półprzeźroczystego plastiku, dzięki czemu widzimy ile produktu nam zostało.
Pojemność trochę nie typowa -370 ml, zapłaciłam za nią ok 6-8 zł.
Wyposażono ją również w wygodną (nie zacinającą się) pompkę co znacznie ułatwia dozowanie produktu.
Ani razu mnie nie zawiodła.


Żel o przeźroczystym kolorze i idealnej konsystencji (nie za gęsty ani nie za rzadki). Dobrze się pieni i jest wydajny. Jedna pompka wystarcza do umycia.
Zapach nie przypadł mi do gustu ponieważ nie lubię rumianku. Na szczęście nie jest zbyt intensywni i można go znieść(pod koniec nawet się przyzwyczaiłam).

Produkt bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Delikatnie myje i odświeża okolice intymne.
 Jednocześnie nie podrażniając i nie wywołując reakcji alergicznych, swędzenia czy pieczenia.
Całkiem przyjemnie się go stosowało, choć lubiła bym go bardziej gdyby zapach był trochę inny.



Jeśli spotkam inne wersje na pewno wypróbuję :)




10 komentarzy:

  1. Nie znam ale cena atrakcyjna, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nia miałam, ale słyszałam pozytywne opinie. Ja używam standardowo ziajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam tylko ziaji, jednak trochę mi się znudziła. poza tym lubię testować nowe kosmetyki :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię produkty GP, ale tego żelu jeszcze nie miałam...moim faworytem wśród tego typu produktów jest Lactacyd, bardzo go lubię i moim zdaniem jest najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś kupowałam lactacyd jednak nie widziałam większej różnicy. Moim faworytem jest żel facelle

      Usuń
  4. Muszę kiedyś kupić, jak się na niego natknę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ja teraz mam ochotę na piankę z tej serii :)

      Usuń
  5. Tego żelu jeszcze nie miałam,lubię produkty GP-chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)