czwartek, 13 marca 2014

Moje pierwsze rozdanie :)



Zbliżają się urodziny mojego bloga (i moje).
16 kwietnia mija rok od jego założenia. Z tej okazji chciałam zaprosić Was na moje pierwsze rozdanie :)
Do zgarnięcia przygotowałam dwa zestawy.



W skład pierwszego wchodzą:

Argan Oil :
szampon
odżywka 
nawilżająca kuracja do włosów
oczyszczające chusteczki do twarzy
nawilżające rękawiczki
pękające lakiery OPI:
super bass shatter (NL N18)
red shatter (NL E55)
black shatter (NL E53)
shatter the scales (NL E66)
błyszczyk Rimmel Vinyl Max (141 georgeous)
cień do powiek w kulce W7 (Rosie)
 dwie paletki cieni Rimmel:
004 no parking
006 sharp turn
żel do mycia twarzy Loreal go 360 clean




W skład drugiego zestawu wchodzą:

schwarzkopf gliss kur 7 olejków:
szampon
odżywka
schwarz kopf gliss kur nabłyszczacz
żel do mycia twarzy Loreal go 360 clean
cień do powiek w kulce W7 (candy)
pomadka z MUA (juicy)
dwa lakiery z MUA:
pistachio ice cream
natural days
trzy paletki cieni Rimmel:
023 beauty spells
022 thrill seeker
016 urban flower



Aby wziąć udział w konkursie należy:
  1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
  2. Wyrazić chęć wzięcia udziału w konkursie i zostawić komentarz pod postem.
  3. Odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej podoba mi się w Pianinkowym świecie?
dodatkowo:
  • Umieścić baner  w pasku bocznym swojego bloga (baner do pobrania na górze strony) oraz link do posta (2 losy)
  • Dodać notkę o rozdaniu (w formie posta) na swoim blogu (3 losy)
  • aby wyróżnić osoby, które obserwowały bloga przed rozdaniem  postanowiłam już na ,,starcie,, dodać im 3 losy :)



wzór zgłoszenia:
obserwuję jako:
obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK/NIE
baner w pasku bocznym: Tak/Nie +link
wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : TAK/NIE
W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:.....
wybieram zestaw nr: 1/2


Regulamin:
Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego do 16 kwietnia 2014 do godziny 23:59
Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losowania
Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja-Pianinka
Wyniki rozdania podam w ciągu 5 dni od jego zakończenia.
Zwycięzcy powinni skontaktować się ze mną w ciągu 4 dni na adres: pianinka@wp.pl ,
w przeciwnym wypadku powtórzę losowanie
W rozdaniu nie mogą brać udziału blogi tworzone specjalnie na potrzeby konkursów.
Rozdanie nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992 r o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U.z 2004 Nr 4 poz.27 z późniejszymi zmianami)
Zgłoszenie się do konkursu jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.



Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie :)

59 komentarzy:

  1. Jak tylko zadecyduję, który zestaw wybrać to się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako:Renia.Renata
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak http://renia114.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce Nie.
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:.....pięknie i szczere opisane produkty z pięknymi fotkami:))
    wybieram zestaw nr:1
    Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji roku prowadzenia bloga no i urodzin zbliżających się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: Marta
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: drewniany motyw, uwielbiam go wręcz! Sama mam w domu boazerię i tworzy ona przytulny klimat w pokoju. Jak jestem na Twoim blogu, mam podobne miłe odczucia :) Lubię również ciekawe i rzetelne recenzje, ładne zdjęcia, a także przejrzystość :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Mart_91
    Obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    Baner w pasku bocznym: Tak http://mart91.blogspot.com/
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: posty z wycieczkami i zdjęciami z angielskimi krajobrazami...uwielbiam Anglię, kocham Londyn...chciałabym tam zamieszkać...dzięki takim postom choć na chwilę mogę się tam przenieść, w angielskie klimaty, nacieszyć wzrok, przyjrzeć się pięknym miejscom, lepiej poznać kulturę:)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: Kolorowy świat Magdy
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: zdjęcia z Waszych wycieczek i spacerów, pokazujesz na nich taką Anglię jaką uwielbiam i jaką chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo :D
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: Puderniczka Tekli
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: tak
    baner w pasku bocznym: tak http://puderniczkatekli.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: różnorodność postów, nie skupiasz się tylko na kosmetykach, uchylasz czytelnikowi rąbka tajemnicy ze swojego życia.
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rozdanie, na pewno wezmę udział :)
    Masz błąd w banerku związany z datą końcową rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam.... już poprawiam, dzięki :)

      Usuń
  9. rozdanie trwa tylko 3 dni :) tak pisze na banerze

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: Aniczkowo bloguje
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak www.aniczkowo.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga :NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:
    Choć śledzę bloga oficjalnie od wczoraj to zaglądałam tutaj również wcześniej. Bardzo podobają mi się posty typu wycinki z życia, czyli np. wycieczki, wizyty w kawiarni oraz opisy testowanych przez Ciebie produktów. Można się rozmarzyć...
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestawy, jednakże mieszkam za granicą i wysyłka kosztowałaby fortunę, szkoda, ale zachęcam wszystkich do brania udziału, bo naprawdę fajne kosmetyki!!
    zapraszam Cię do mnie, może spodoba Ci się mój hiszpański blog i zostaniesz na dłużej a ja z wielką przyjemnością się odwdzięczę :)))))))

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Anglii i każda wysyłka będzie dla mnie ,,za granicę,, (chyba, że w losowaniu wygra dziewczyna mieszkająca w Anglii) , więc nie robi mi różnicy Polska czy Hiszpania.
      Wszyscy mogą wziąć udział w konkursie :)
      Zapraszam :)
      Zapraszam :)

      Usuń
  13. obserwuję jako: Kasia
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak/ modawedlugkasi.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce: NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:..... Jestem tu pierwszy raz, ale od razu wpadło mi w oko to drewno w tle, wygląda super i pierwszy raz coś takiego widzę :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako: Zakręcony Świat Marty
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: hm.. i co tu napisać.. trafiłam do Ciebie po Twoim komentarzu zostawionym u mnie,dopiero później się zorientowałam,że robisz rozdanie, no ale wychodzi,że przed rozdaniem nie obserwowałam
    baner w pasku bocznym: Tak www.zakrecony-swiat-marty.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię lekkość pióra, piękne zdjęcia, ciekawe opisy, różnorodność poruszanych tutaj tematów. Co mnie jeszcze ujęło to Twoje pozytywne nastawienie:) Wyobrażam sobie Ciebie jako szczebiotkę, której buzia się nie zamyka i która swym śmiechem/dobrym nastrojem zaraża innych:)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako:Naughty Girl
    obserwowałam bloga przed rozdaniem:NIE
    baner w pasku bocznym: Tak/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: po prostu Twoje notki.. piszesz ciekawie, na temat i w ogóle ;)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: Contagiada
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak - http://contagiada.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: posty wyjęte z życia :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako: Doll Eyes
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: tak http://dolleyess.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: poza oryginalną i ciekawą szatą graficzna bloga podobają mi się Twoje wykończenia, znalazłam w nich wiele kosmetyków, które zamierzałam kupić i Twoje zdanie mi pomogło
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: paula beauty woman
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak, http://paulabeautygirl.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:posty "dotyczące pustaków", szatę graficzną Twojego bloga, oraz dużą ilość zdjęć w recenzjach kosmetyków!! :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako: Marta Cholewa
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: sposób pisania, prowadzenia bloga :) bardzo podoba mi się także szata graficzna, która jest troche inna niż na innych blogach :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: anioleek89
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://anioleek89.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: szatę graficzną, która z pewnością jest oryginalna oraz różnorodność Twoich postów skupiających się nie tylko na kosmetykach :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako: annabellespring1
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: NIE
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:częstotliwość i jakość postów. Nie są one dodawane za często jak na niektóych blogach, ale jakością znacznie od innych odbiegają, są bardzo szczegółowe, ale bez zbędnych rzeczy
    wybieram zestaw nr: 1/2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście z mojego rozkojarzenia zapomniałam dodać nr zestawu, wolałabym nr 2

      Usuń
  22. obserwuję jako: Katarzyna Górska (Mendziorka)
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak/Nie +link
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: to, że mam możliwość poczytania rzetelnych recenzji, jest jednym z inspirujących miejsc z sieci i zawsze mogę podpatrzeć jakieś nowinki :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: anna c
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak http://pozytywnieannac.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga :NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:..... rzetelne opisy i dobre zdjęcia produktów
    wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  24. ♥ Obserwuję jako: Engelous
    ♥ Obserwowałam bloga przed rozdaniem: Niestety nie
    ♥ Banner w pasku bocznym: Nie
    ♥ Wspomnienie o rozdaniu w notce: Nie
    ♥ W piankowym świecie najbardziej lubię kolor desek tła :) Bogatą i ciekawą treść, szczerość wypowiedzi, uśmiech, cudowne zdjęcia, miłą rodzinną atmosferę ( mam 2 letnią córeczkę więc kocham widok słodkich bobasów :) ) Zostaję tu na dłużej bo ten blog jest bardzo ciekawy i gdy go czytam i oglądam to mam uśmiech na twarzy :) Fajnie, że są tacy ludzie jak Ty :) Pozdrawiam serdecznie ♥
    ♥ Wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: Pink Lipstick
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak pinklipstickmua.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:..... za różnorodnośc tematów oraz dokładne recenzje :) A szata graficzna bloga przyciąga oko :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako: Monika
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://sniezkawzaczarowanymswiecie.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: rzetelne i ciekawe informacje na temat różnych produktów
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: frau
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://anusia93.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: to, że moja myszka wędruje po drewnianej podłodze i czuję się dzięki temu jak w domu :) i za denka kosmetyczne :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako: Rincewind99
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: Tak http://rincewind99.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię wygląd graficzny bloga. Jest prosty, prawie minimalistyczny, nie przeładowany grafiką, a to "drewniane" tło bardzo go wyróżnia spośród innych i nadaje fajnego klimatu :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: dorota wysocka
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię czytać posty o lakierach i zdobieniu paznokci
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: Mrs.Rose
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: Nie
    baner w pasku bocznym: Tak http://theloth.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce: Nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: ładną szatę graficzną, która kojarzy mi się z drewnianą chatą, jakimś ciepłym i przytulnym miejscem, z kominkiem i zapachem lasu :).
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: W mojej kosmetyczce
    Nie obserwowałam bloga przed bo trafiłam tutaj przypadkiem, ale jest przyjemnie i cieplo dlatego zamierzam zostać na dłużej :) banerek umieściłam na moim blogu z boku. Najbardziej podoba mi się oprawa bloga taka ciepła, aż chce sie zostać :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako: deedee_1
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: Oryginalny wygląd bloga, który przyciąga uwagę i zachęca czytelnika :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako: Ciekawska Beti
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: oryginalny wygląd bloga - kiedy patrzę na biało tło na większości blogach od razu męczą mi się oczy, a tutaj taki luksus!
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako: Karolina Z
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : Nie
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: Niepowtarzalną oprawę bloga i takie 'prawdziwe', nie pisane na siłę notki :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Reanimacja Blondynki
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: Tak http://reanimacjablondynki.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: To, że notki są pisanie nie byle by coś napisać. Czasami warto poczekać kilka dni na posta, który będzie porzadnie napisany, a nie tak na szybko. I to ogromny plus dla Ciebie, bo wiele blogerek niestety zapomina o tym.
    wybieram zestaw nr: 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako: ernestyna44
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie wiem :)
    baner w pasku bocznym: Tak/http://www.slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:różnorodność postów :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: mMery
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: Tak http://newhopemery.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:.....tło bloga
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: DziwnaJa
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak - http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce: NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: Niestety dopiero wczoraj tutaj trafiłam, ale przejrzałam prawie całego bloga ;) Podoba mi się czytelny minimalizm, duża ilość zdjęć recenzowanych produktów i ciekawe, nie nudzące czytelnika teksty.
    Osobiście bardzo lubię też posty niekosmetyczne, więc bardzo miło ze dodajesz także i takie. Są takie blogi, które odnajduje się przez przypadek i chętnie zostaje na dłużej - Twój właśnie do takich należy ;) Chętnie będę tutaj zaglądać regularnie.
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako: Franka
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK:)
    baner w pasku bocznym: Tak siekierotkaa.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: treściwe recenzje i ładnie sformatowany tekst. O wiele lepiej czyta się krótkie teksty z akapitami niż takie długie jednolite eseje jak na niektórych blogach :p
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję jako: Magdalena S-K.
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Tak http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: Różnorodność wpisów. Każdy znajdzie u Ciebie coś, co go zainteresuje. Ponadto - rzetelność recenzji oraz niebanalne tło.
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako: Fabryczna
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: niebanalne tło! To pierwsze co rzuca mi się w oczy po wejściu. :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako: jullenaaiers
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce: nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: Jak dotąd przebywam tutaj paręnaście minut, więc przyda mi się jeszcze porządniejsza lektura postów, jednak szata graficzna sprawiła, że przez chwilę poczułam się jak w dobrym, pielęgnacyjnym salonie - obitym drewnem, całkiem naturalnym. Toż to myśl. :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako: phocasapiens
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: NIE
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowym świecie najbardziej lubię: że nawet samym tłem potrafi się wyróżnić na tle wszechobecnego, niemal skrajnego minimalizmu blogowych szablonów. Zdjęcia z nieprzesadzonym kontrastem zgrabnie się komponują w kolorystykę bloga, nadając mu tym samym dodatkowego uroku - podobają się szczególnie zdjęcia ze spacerów jako osoby zauroczonej zdolnością uchwycenia codzienności w zdjęciach. Wśród postów, oprócz tych codziennych radości, widnieje na blogu wiele recenzji produktów, na które mnie stać i przy tym mogę poznać opinie na ich temat - zwłaszcza polskich, które osobiście darzę wielką miłością. Tym samym blog momentalnie daje się polubić, zachęcając do wgłębiania się w jego treść i rozglądania za nowym postem. ❤
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako: k uu
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: recenzje kosmetyków, bardzo dobrze napisane i bardzo rzetelne, chętnie to ciebie zaglądam:)
    wybieram zestaw nr: 1

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako: Edyta H.
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://allthesnuff.blogspot.com
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię staranne zdjęcia oraz uchylanie rąbka prywaty :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako: Lakierowniczka
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię prawdziwość, recenzje i opisy są prawdziwe, a nie na pokaz ;) Blog nie jest prowadzony monotonnie, tylko przejawia się wiele nowych ciekawostek ;)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję jako:Bożena Jarocha
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: TAK http://miloscnacodzien.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:.....interesująca jest oprawa graficzna,a raczej tło.Inne niż wszystkie i to jest fajne;) Podoba mi się to,że można poczytać nie tylko o kosmetykach jak na większości blogów;)
    wybieram zestaw nr:2

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: Damantris
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Tak http://velvetupstairs.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: trafiłam do Ciebie przez banner o rozdaniu, ale zostanę dłużej. :) Podobają mi się rzetelne recenzje i to, jak fajnie rozwija się Twój blog. :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako: Andżelika S.
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: Tak http://joyintesting.blogspot.com/
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: kreatywne i wyjątkowe posty oraz zdjęcia wysokiej jakości
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję jako: Sabinka Matusik
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: NIE
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: różnorodność postów, dodajesz interesujące posty dotyczące różnej tematyki, aaa to się ceni ;) Dla każdego - coś fajnego! ;) Oby więcej tych postów :D
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuję jako: nika88
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: TAK
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię konkretne i treściwe recenzje kosmetyków do pielęgnacji :)
    wybieram zestaw nr: 1

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jako: dobiezka
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: nie
    baner w pasku bocznym: nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : nie
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię: miłą buzię właścicielki :)
    wybieram zestaw nr: 2

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję jako:rudakita88
    obserwowałam bloga przed rozdaniem: NIE
    baner w pasku bocznym: Nie
    wspomnienie o rozdaniu w notce+ link do bloga : NIE
    W pianinkowyn świecie najbardziej lubię:lubi twój styl- pisania,bycia
    wybieram zestaw nr: 1
    ruda_kita@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)