wtorek, 4 lutego 2014

Walentynkowe stemplowanie



Dzień zakochanych  już nie długo, więc przychodzę do Was z pomysłem  na ,,walentynkowe,, paznokcie :)
Oto dowód na to jak przy użyciu stempli łatwo i szybko można wyczarować ,,serduszkowe,, wzorki na paznokciach. 
Czerwony kolor obowiązkowo musi znajdować się w walentynkowym zdobieniu , biały to tylko dopełnienie.




BarryM (66 matt white)
lasting colour miss sporty (150)
eveline 8w1 (jako top coat )

Nie będę opisywać całego procesu malowania i stemplowania, po prostu pokażę efekty:










Jak podoba Wam się moja propozycja?



3 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdobienie. Ten czerwony kolorek super, wydaje się być na zdjęciach nieco malinowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie nie lubię walentynek :D wkurzają mnie te wszedobylskie serduszka chociaż mam chłopaka więc nie tylko single ich nie lubią :p mimo to zdobienie śliczne :) uwielbbiam stempelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)