czwartek, 13 lutego 2014

Walentynki po raz ostatni....



Moja ostatnia propozycja na ,,walentynkowe,, paznokcie. 
Zdobienie jest proste, bez udziwnień typu: nie udane naklejki :p .
Klasyczna czerwień w połączeniu ze złotem. Uważam , że te kolory najbardziej pasują do święta zakochanych :)

Lakiery których użyłam:

GOSH (02 frosted gold)
Miss sporty lasting colour (150)




Tym razem paznokcie mają charakter bardziej osobisty, ponieważ na kciuku znalazło się imię mojego chłopaka :)
Bardzo spodobał mu się ten pomysł :)



Reszta prezentuje się tak :







A jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i fajny pomysł z imieniem chłopaka na jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jemu też się podoba :)

      Usuń
  2. Podoba mi się:) przeurocze...

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, klasyczne połączenie kolorów :) serducho super!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na walentynki:)
    Bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa :) Mi też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, śliczne pazurki :) Podobają mi się te paznokietki z serduszkiem, pomalowane piaskowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam czerwone a palec serdeczny dodatkowo pomalowany lakierem piaskowymi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki,a serduszko cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny odcień czerwieni. Czy ja dobrze widzę - Miss Sporty?

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne masz paznokcie !
    a zdobienie również bardzo mi się podoba i ta czerwień !
    :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)