wtorek, 4 lutego 2014

W poszukiwaniu promieni słońca :)


Dziś pierwszy raz od bardzo dawna nie padało!!!
Słoneczko zaglądało przez okno i zachęcało do wyjścia na spacerek :)
Zaraz po śniadaniu razem z moim ,,Misiuniem,, wybraliśmy się na przechadzkę.
Zanim doszliśmy na ,,odludzie,, wstąpiliśmy do kilku second handów i funciaka. Jednak tym razem niczego nie znalazłam.


Na końcu miasta stoi przepiękny, stary domek :) Za każdym razem gdy go mijamy zachwycam się jego urokiem.


Jedno z moich ulubionych miejsc na spacery. Zatoka na końcu miasta (lub początku, jak komu pasuje)... szczególnie piękna podczas przypływu.
Doskonałe miejsce żeby pobiegać lub pojeździć na rowerze. 
Na razie jest jeszcze za zimno, jednak już wkrótce nadejdą ciepłe, wiosenne dni a wraz z nimi zaczną się wycieczki rowerowe!!! 
Już nie mogę się doczekać :)








Czas na wygłupy też się znalazł :)
I mój ulubiony zimowy zestaw: czarny płaszcz i brązowe dodatki.


Za płaszczykiem długo musiałam się nachodzić. Nie mogłam się na nic zdecydować, aż trafiłam na TEN. Kupiłam go w New Looku za 35 funtów. Długo się nad nim zastanawiałam, a gdy byłam pewne swego wyboru i przyniosłam go do domu moja radość nie miała końca :)
Nie muszę dodawać jakie było moje ,,zdziwienie,, gdy dwa tygodnie temu zobaczyłam go na przecenie za 18 funtów!!!! :( 
No ale nic... pocieszam się tym, że zostały same duże rozmiary :p





Mój nowy kolorek :) Nie będę skromna gdy powiem , że na tym zdjęciu prezentuje się naprawdę ładnie :)




Niestety długo nie nacieszyliśmy się promieniami słońca. Gdy wracaliśmy do domu niebo było szare i zachmurzone. Zdążyłam nawet zmarznąć. Jednak warto było choć na chwilę wyjść z domu i sprawdzić gdzie podziewa się ,,pani wiosna,, .

5 komentarzy:

  1. O tej porze roku o słoneczko ciężko, więc jak się tylko pojawia trzeba je chwytać :)
    Piękne widoki i miejsca do spacerów.
    Dziękuję za komentarze i obserwację, również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię takie zestawienie kolorów czerni z brązem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)