czwartek, 27 lutego 2014

,,Pokaż mi swój portfel,,



Muszę się pochwalić, ponieważ zostałam zaproszona do tagu: ,,,,pokaż mi swój portfel,,.
Został on wymyślony przez  wiarygodną pedagożkę , której bardzo dziękuję.
Pomysł bardzo mi się spodobał. Lubię oglądać ,,cudze portfele,, więc dla czego miała bym nie pokazać swojego :)

Dostałam go pod choinkę od koleżanki., z którą spędzamy każde święta (jeśli akurat jesteśmy w Anglii).
 Ma już dwa lata jednak trzyma się całkiem dobrze.
Duży, złoto-brązowy portfel z  River Island . Bardzo wygodny a do tego kolorystycznie pasuje mi do torebki i butów :p


Najbardziej podoba mi się to, że ma ,,milion,, przegródek na różnego rodzaju karty i inne ,,nie zbędne,, rzeczy.
Długo rozglądałam się za portfelem, który będzie miał miejsce na zdjęcia, więc Gosia trafiła idealnie :)
Teraz zawsze gdy go otwieram widzę buzię mojej ukochanej siostrzenicy Julii i (nieco stare) zdjęcie mojego chłopaka.


Z boku znajduje się kieszonka na zatrzaski (czy jak to się nazywa), w której trzymam drobne.


W środku mam trzy przegródki:
W pierwszej trzymam przeważnie banknoty.


W drugiej różne paragony i chińskie monety ,,na szczęście,,. 
Wierzcie czy nie, ale odkąd je posiadam mam większe szczęście do pieniędzy :)


Środkowa kieszonka na zameczek, służy mi do przechowywania ważniejszych dokumentów typu: gwarancja z laptopa, czy paragon za drogie buty.



W środkowej trzymam również małego delfinka. Dostałam go od mojej Juleczki na szczęście :)


Mój portfel może pomieścić całkiem sporą ilość potrzebnych (i mniej potrzebnych) rzeczy.
Czasami bywa trochę ciężki i może nie mieści się we wszystkich torebkach jednak jestem z niego bardzo zadowolona. Nie wiem czy umiała bym się przyzwyczaić do mniejszego.



Bod choinką znalazłam również malutką beżową portmonetkę z śliczną złotą sówką.
Pochodzi ze sklepu Accessorize .
W razie wyjścia na imprezę zabieram tylko dowód, kartę do bankomatu i trochę drobnych. Nie muszę nosić ze sobą ciężkiej torebki :)


Na początku nie byłam do niego przekonana, jednak doceniłam go podczas kolejnych wypadów na różnego rodzaju imprezy, na które zabierałam jedynie małą torebkę.




Do zabawy zapraszam:

Zasady zabawy:

* dodajemy do postu baner z informacją, 
że jestem prowodyrką tagu ( patrz niżej )
* jeśli nie dostaliście nominacji ode mnie, trzeba dopisać, kto Was nominował,
* zrobić fotki portfela (może to być nawet jedno zdjęcie),
* opisać zawartość portfela ( no jeszcze się zdziwimy :P ) 
* nominować przynajmniej jedną osobę do ∞
* można dodać kilka słów o swoim portfelu, może wiąże się z nim jakaś ciekawa historia.. Tu Wam pozostawiam dowolność.


A jak wyglądają wasze portfele?


21 komentarzy:

  1. Dzięki ;) Postaram się w najbliższym czasie pokazać swój portfel ;)
    Twój jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd pokazywać mój portfel przy Twoim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie miło było mi czytać Twojego posta ;D
    Masz śliczny portfel, bardzo podobają mi się te ażurowe wycięcia.
    Mniejszy portfelik też sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za oTAGowanie:) postaram się niedługo na niego odpowiedzieć:) chociaż nie wiem czy warto pokazywać mój portfelowy bałagan, Twój jest taki uporządkowany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami uporządkowany a czasami zapchany czym się da :)

      Usuń
  5. Oh, potrzebuje tych przynoszacych szczescie monet:D
    Mam podobny wielkosciowo portfel,do Twojego i nie wyobrazam sobie przesiasc sie do mniejszego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz próbowałam ale nie mogłam wszystkiego ogarnąć...

      Usuń
  6. Ja tez uwielbiam "wielkie" portfele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie używam portfeli :) pieniądze noszę w kieszeniach a dokumenty w małym etui :) lubię chodzić bez torebki, a portfele nie mieszczą się w kieszeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez torebki...choćby takiej małej, przewieszonej przez ramię. A tym bardziej bez portwela

      Usuń
  8. Ciekawy TAG :)
    Chińskie monety to i mnie by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój porfel przedstawia chaos :D milion zdjęć i paragonów a mało pieniędzy :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ten mały portfelik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tyle portfeli, że to bajka :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój jest duży, w kruki :D Najfajniejszy ma mój znajomy. Facet około 30 lat z portfelem, który ma od... przedszkola :D Taki różowy z żyrafą :D Niesamowity widok ;) W Twoim podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę pomyśleć nad zmianą swojego, bo już mi się lekko rozlatuje i drobniaki mi się z niego wysypują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)