piątek, 7 lutego 2014

Piasek na walentynki???





Kolejna walentynkowa propozycja.
 Pomysł na takie zdobienie znalazłam w internecie :) . W połączeniu z moimi ,,umiejętnościami,, wyszło coś takiego...

Użyłam lakierów piaskowych ponieważ ostatnio są jednymi z moich ulubionych :)
Miałam mały problem z namalowaniem serduszek, jednak po kilku nieudanych próbach wyszły tak jak powinny.




Lakiery których użyłam :




Sally Hansen sugar coat (300 cherry drop)
Sally Hansen sugar coat (800 lick-o-rich)
GOSH (02 frosted gold)


A tak się prezentują:






Na drugiej ręce paznokcie pomalowałam w innej kolejności. Tak wyglądają ciekawiej.






To zdobienie bardzo mi się podoba :) . Łączy w sobie kolory, które uwielbiam i do tego serduszka :)
Co Wy o nim sądzicie?


6 komentarzy:

  1. Serduszka wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) choć trochę się z nimi męczyłam :)

      Usuń
  2. Jak długo Ci trzyma taki lakier ?
    Bo zastanawiałam się ostatnio czy nie kupić ale zrezygnowałam.
    A efekt fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie utrzymuje się 2-3 dni , chyba że zabieram się za robienie ,,dziwnych,, rzeczy np: przestawianie mebli czy przesadzanie kwiatów ,wtedy szybciej odpryskuje :)

      Usuń
  3. ale ładne! :)
    ponoć ciężko wykonać zdobienia na piaskowych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę mi zajęło zanim osiągnęłam zadowalający efekt :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)