sobota, 8 lutego 2014

Paznokcie dla leniwych :)




Tym razem użyłam bardzo za awansowanej techniki zdobienia paznokci....  Nie chciało mi się eksperymentować i postanowiłam przykleić kilka naklejek.


Czego potrzebowałam:

naklejki z motywem walentynkowym (kupione przez e-bay)
BattyM  (66 matt white)
essence quick dry top coat


Paznokcie prezentują się ciekawie, jednak mają jedną wadę: trwałość.
Naklejki bardzo szybko się zdzierają.
Wystarczyło, że poszłam za zakupy i straciłam większość serduszek.
Może to dlatego, że po naklejeniu nałożyłam tylko jedną warstwę top coatu?
Prawdo podobnie z  tego samego powodu widoczna jest granica między lakierem a naklejką, jednak nie miałam czasu na nakładanie kolejnych warstw top coatu i czekanie aż wyschną.
Następnym razem bardziej się przyłożę .









19 komentarzy:

  1. Naklejki tego typu mają to do siebie, że lubią odstawać i zahaczać. Niestety. Dwie warstwy topu myślę, że załatwiłyby problem :)
    Z wzór jaki wybrałaś jest bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być szybko... wyszło jak zawsze :) następnym razem się przyłożę i na pewno będzie lepiej :)

      Usuń
  2. w sumie fajne te naklejki, ale wolę wodne, lepiej przylegają do płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz i ja się nad nimi zastanawiam :) odstające krawędzie strasznie denerwują !

      Usuń
  3. Cudowne naklejki :) idealne na walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te naklejki, z tym, że rzeczywiście mogłoby nie być widocznej tej granicy między naklejką a lakierem - może to kwestia techniki naklejania albo rzeczywiście za mało topu - nie wiem - mnie i tak nawet tak ładnie jak Tobie pewnie by nie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też zauważyłam ostatnio, że lepiej sprawdzają się 2 warstwy topa na laklejki

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie prezentują się iście walentynkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wykonane, aż czuć miłość:)
    mam takie same serduszka, Twoje też są szklane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są plastikowe... ale nie ma co wymagać, zapłaciłam za nie całego funta :p

      Usuń
  8. haha :) faktycznie bardzo zaawansowana metoda :) ale po co się męczyć jak tak jest najefektowniej :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i dla leniwych, ale ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i bardzo dobre wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naklejki świetne! bardzo ładny mani

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)