wtorek, 7 stycznia 2014

The Body Shop Strawberry Body Butter



 Oto produkt w którym zakochałam się od ,,pierwszego nałożenia,, . Jeszcze niedawno miałam ,,truskawkową manię,, tzn: kupowałam wszystko co miało truskawkowy zapach w poszukiwaniu tego jedynego. Tak trafiłam na masło z The Body Shopu.


Od producenta:
Truskawkowe masło do ciała przeznaczone jest do skóry normalnej - intensywnie nawilża i zabezpiecza skórę przed wysuszeniem. Zawiera zmiękczające i wygładzające masło kakaowe i masło shea oraz wosk pszczeli. 


Masło znajduje się w odkręcanym opakowaniu wykonanym z czerwonego grubego plastiku. Bez problemu możemy wydobyć każdą ilość produktu i zużyć go aż do samego końca .
Zamówiłam je na e-bayu. Za 200 ml zapłaciłam 8 funtów(w sklepie kosztowało 12).


Największym plusem tego produktu jest zapach który uwielbiam :) . Intensywna, słodka truskawka, czegoś takiego szukałam przez długi czas, czasami mam ochotę zjeść je łyżeczką.. ,,Truskawkowa moc,,utrzymuje  się na mojej skórze bardzo długo. Kiedy nakładam go na ciało cała łazienka pachnie truskawkami a piżama nawet następnego dnia .

Masełko jest bardzo gęste, zbite ale nie ma problemu z rozprowadzeniem go na skórze. Szybko się wchłania. Nie pozostawia klejącej warstwy, lecz lekki film.  Zanim wysmaruję nim jedną rękę, druga jest już sucha i mogę zakładać piżamę :)
Dla mnie jest bardzo wydajne. Kupiłam je jeszcze w lecie. Nie stosuję produktów tego typu codziennie. Nawilżam ciało dwa razy w tygodniu, czasami raz, a czasami wcale bo nie odczuwam takiej potrzeby. Kiedyś robiłam to codziennie, jednak dla mojej skóry to było za dużo i zawsze wyskakiwało mi coś na plecach lub ramionach. Kiedy ograniczyłam ,,balsamowanie,, wszystko wróciło do normy. 
Niewielka ilość wystarcza na nawilżeni całego ciała (choć czasami lubię nałożyć grubsza warstwę).





Moja skóra po nałożeniu masła jest miękka, nawilżona  i pachnąca przez długi czas.
Uwielbiam ten produkt, zwłaszcza w te szare, pochmurne zimowe dni. 
Jedynym jego minusem jest cena, jak dla mnie zbyt wygórowana. 
Będę polować na promocje. Mam ochotę na inne zapachy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)