poniedziałek, 6 stycznia 2014

Serduszka z imionami



Dawno tu nie zaglądałam, ponieważ byłam na urlopie i nie miałam czasu na pisanie . Teraz mam zamiar nadrobić zaległości :)

Chciałam za prezentować zrobione prze ze mnie serduszka z imionami, które służą jako magnesy na lodówkę.
Zrobiłam je dla dzieci mojej siostry (Julia i Adam) i dla siostry mojego chłopaka (Hania i Antek). Było jeszcze dla Wiktorii (córka brata), ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia.


Trzy z nich zrobiłam za pomocą metody decoupage. W skrócie: wybrany motyw z serwetki wycięłam i nakleiłam na drewniane serduszko za pomocą zwykłego kleju. Po wyschnięciu farbami akrylowymi pocieniowałam i pod kolorowałam trochę obrazki , żeby pasowały kolorystycznie do wstążeczek. Na sam koniec zabezpieczyłam wszystko bezbarwnym lakierem.
Niestety zabrakło mi serwetek na wszystkie serduszka. Postanowiłam sama namalować resztę. Jak na pierwszy raz wyszło całkiem nie źle :)


Tak się prezentują :

(decoupage)

(namalowane prze ze mnie)




Po wyschnięciu lakieru z tyłu każdego serduszka dokleiłam magnes,tak aby można było je powiesić na lodówce. 

(decoupage)

(namalowane prze ze mnie)


Zrobienie pięciu serduszek zajęło mi sporo czasu, ale jestem zadowolona ze swojej pracy :)

Zapakowałam je i podrzuciłam dzieciakom do paczek pod choinką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)