piątek, 10 stycznia 2014

FLOS LEK krem pod oczy arnikowy





Z kosmetykami Flos leka styczność miałam już kilka razy. Żele pod oczy z tej firmy dobrze się u mnie sprawdzały więc tym razem zdecydowałam się na zakup kremu. 
Ponieważ nie mam dostępu do polskich kosmetyków zamówiłam go na e-bayu. Zapłaciłam ok 5 funtów.

Od producenta:



Krem znajduje się w zgrabnej odkręcanej tubce o pojemności 30 ml. Produkt jest bez zapachowy i dość wydajny.
Nie miałam większych problemów z jego aplikacją, czasami gdy przycisnęłam za mocno niewielka ilość  lądowała w zlewie lub na lustrze :) ale to zasługo mojego ,,talentu,,.

Krem o białym kolorze i  lekkiej konsystencji. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy.
 Doskonale nadaje się pod makijaż. Po nałożeniu bazy (Joko klik) cienie utrzymują się cały dzień bez konieczności poprawek.
Po aplikacji moja skóra jest miękka, dobrze nawilżona, gładziutka. 
Nie podrażniał ani nie uczulił. Zauważyłam nawet , że zredukował nieco cienie pod oczami . Poranna opuchlizna szybciej znikała a oczy wyglądały na wypoczęte.
Jak najbardziej nadaje się na ,,pierwsze zmarszczki,,. 




Fajny krem godny polecenia. Ciesze się, że go wypróbowałam i może jeszcze do niego wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)