niedziela, 1 grudnia 2013

,,Nowe,, ze starego



Jakiś czas temu dostałam od koleżanki podkładki pod szklanki. 
Nie pasowały do mojej ,,wiejskiej,, kuchni więc dostosowałam je za pomocą decoupagu. Dopiero zaczynam więc efekty są różne, jednak odnawianie i zmienianie starych , niepotrzebnych rzeczy sprawia mi dużą przyjemność.  

Do dzieła:
Moje podkładki  były brązowe i zielone. Przemalowałam  je na biało zwykłą farbą akrylową.


Gdy były już suche z serwetek papierowych powycinałam wybrane wzory. Po ,,rozwarstwieniu,, serwetek przykleiłam moje obrazki za pomocą zwykłego kleju. 
Ponownie zostawiłam do wyschnięcia.


Na sam koniec zabawiłam się w cieniowanie tła. Nie mam doświadczenia w tym temacie , jednak myślę że wyszło nie najgorzej. 



Dla zabezpieczenia mojej pracy pociągnęłam całość bezbarwnym lakierem.

Tak prezentują się moje podkładki :)




Tą samą metodą ,,odmieniłam ,, magnesy na lodówkę. Kupiłam je w second handzie (10 pensów za sztukę) specjalnie do tego celu. Nie będę opisywać drugi raz moich kolejnych działań, natomiast pokaże Wam jak się zmieniały.












Nie są idealne. Widać nierówności na przyklejanej serwetce, jednak cały czas się uczę i mam nadzieje, że będzie coraz lepiej :)


Na zakończenie mój pierwszy odmieniony słoik :)
Jeszcze nie wiem do czego będzie służył, jednak na razie stoi sobie w kuchni i cieszy oczy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)