sobota, 7 września 2013

NATURA SILK jedwabna kuracja



Kilka słów o produktach, które ratują wygląd moich włosów zawsze kiedy muszą dobrze wyglądać na ,,JUŻ,, . 
Doprowadzają je do porządku w kilka sekund :)



Zacznę od jedwabiu.

Jest on ze mną dobrych parę lat. Używałam go jeszcze chodząc do szkoły.
Miałam też różne wersje, małe , duże buteleczki, do włosów normalnych, farbowanych i zawsze do niego wracam. 



Co obiecuje producent:



Produkt znajduje się w buteleczce o pojemności 50 ml ,zapłaciłam za nią 11 zł. 
Buteleczka wyposażona jest w ułatwiającą życie pompkę. Dzięki niej niej nie mamy problemy z dozowaniem produktu.
Ma przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach przez jakiś czas.
Jedwab jest bardzo wydajny. Do okiełznania moich włosów zazwyczaj wystarcza jedna pompka.
Nakładam go głównie na końcówki, choć czasami nałożę na większą część włosów. Nigdy  na skórę głowy ani u nasady ponieważ włosy wtedy wyglądają na tłuste.
Jedwab ułatwia rozczesywanie, jednak trzeba uważać by nie nałożyć go za dużo.
Po użyciu moje włosy od razu staja się  gładkie i błyszczące. Wyglądają na zdrowe i zadbane. Niestety ten efekt utrzymuje się tylko do pierwszego mycia, później trzeba ponowić aplikację.
Nie przeszkadza mi, że zawiera silikony , widocznie moje włosy je lubią :) Kiedyś ich unikałam i szukałam tylko eko produktów, jednak moje włosy były sianowate i nie mogłam z nimi nic zrobić.
Nie zauważyłam też, żeby je przesuszał.
Jestem z niego bardzo zadowolona i nie mam zamiaru z niego rezygnować. 

Jedwab w sprayu:


Będąc pod wrażeniem  pierwszego produktu postanowiłam wypróbować coś innego z tej serii.
Jedwab w płynie, znajduje się w butelce z atomizerem o pojemności 130 ml. Zapłaciłam za nią 8.90 zł.


Od producenta:




Jest to moja pierwsza butelka ,ale już się do niej przywiązałam.
Odżywka ma przyjemny zapach, który nie utrzymuje się długo. Nie skleja i nie przetłuszcza.
Niezwykle łatwa w aplikacji, wystarczy spryskać włosy (suche lub wilgotne) i rozczesać.
Stają się lśniące, miękkie i gładkie.
Szybko poprawia wygląd moich włosów zawsze gdy zapomnę (lub mi się nie chce) nałożyć odżywki.
Ułatwia rozczesywanie jednocześnie nie obciążając, niweluje też puszenie się włosów.

Jest to jedna z lepszych odżywek w sprayu jakie miałam. Nie żałuje że ją kupiłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)