piątek, 6 września 2013

LIRENE kusząca gruszka żel pod prysznic



Już nie mogłam się doczekać kiedy go wypróbuję.
Leżał sobie w szufladzie i czekał na swoją kolej.
Skusiłam się jego zapachem i przyciągnęło mnie jego kolorowe opakowanie.


Od producenta:








Zapłaciłam za niego 7 zł. 
Żel znajduje się w plastikowym, przeźroczystym opakowaniu o pojemności 250 ml .Jest ono bardzo praktyczne, żel można postawić ,,do góry nogami,, co jest przydatne gdy produkt się kończy.
 Mała dziurka pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości żelu i nic się nie rozlewa.


Największym plusem tego produktu jest zapach. Naprawdę jest to ,,kusząca gruszka,, aż chciało by się ją zjeść. Mogła bym go wąchać godzinami. Najbardziej lubię ten moment kiedy nakładam go na skórę :) a zapach roznosi się po całej łazience. Po prostu go uwielbiam!!!
Konsystencja żelu jest idealna,( nie za gęsta i nie za rzadka), nie ma problemu z uzyskaniem piany.
Dobrze oczyszcza i nie wysusza. Moja skóra jest po nim gładka i odświeżona. Szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się długo.


Trochę go oszczędzam żeby starczył mi na dłużej .
Jestem z niego bardzo zadowolona i jeśli będę miała możliwość na pewno wypróbuje inne zapachy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)