poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Lakiery z MUA małe a cieszą :)


Do mojej kolekcji lakierów dołączyły ostatnio dwa kolorki z MUA. 
Kupiłam je w superdrugu, mają tak duży wybór, że nie mogłam się zdecydować.


Bardzo podoba mi się ich opakowanie. Malutkie, zgrabniutkie buteleczki o przeróżnych odcieniach. 
Może i nie są zbyt trwałe, ale ja nie mam dużych wymagań. 

Kolory które wybrałam: 


Na moich paznokciach prezentują się tak: 





U mnie utrzymują się 1-2 dni , jednak nie przeszkadza mi to gdyż maluje paznokcie tylko kiedy nie idę do pracy. Żeby kolor był ładny nakładam 2 warstwy. 
Kosztują jedynie funta i zawsze można sobie pozwolić na nowy kolorek do kolekcji. Może nie wszystkim przypadły do gusty, ale ja je bardzo lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)