wtorek, 20 sierpnia 2013

Małe zakupy :)





A teraz będę się chwalić :)
Dzisiaj byłam z siostrą na zakupach. Weszłyśmy do Primarka żeby zobaczyć co mają nowego.
Udało mi się upolować 2 pary balerinek.


Pierwsze czarne z kokardką.
Były przecenione z 6 funtów na 4. Myślałam o nich od dłuższego czasu więc gdy je przecenili długo się nie zastanawiałam.


Druga para jest z szarego zamszu, pokryta błyszczącymi kamyczkami.
Nie byłam do nich przekonana, ale gdy zobaczyłam jak wyglądają na mojej stopie nie mogłam ich zostawić.
Były przecenione z 10 funtów na 6.


Najlepsze na koniec:


Wstąpiłyśmy też do funciaka. Lubię czasami tam poszperać bo można znaleźć ciekawe rzeczy.
Tym razem się udało :)
Znalazłam pięć lakierów:


1. Rimmel 805 grey matter
2. Rimmel 615 fast & fuchsia
3. Rimmel 200 princess pink


4. Revlon 230 popular
5. Revlon 85 minted

Z lakierów jestem chyba najbardziej zadowolona. Każdy kosztował funta i uważam, że się opłacało.
Już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuję :)

3 komentarze:

  1. Kupiłam kiedyś lakier z Revlona za 9,99 ale kiepsko krył (fakt, był jasny - cytrynka) i wymieniłam się za niego i też za lakier z Rimmela, który nie do końca mi odpowiadał :P z Rimmel miałam chyba 803? man overboard się nazywał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość lakierów z Revlona, które miałam kiepsko kryły. Dlatego dziwi mnie ich cena (w Bootsie 5-6 funtów).
      Za funta czy dwa jeszcze ok, ale więcej bym nie dała bo nie warto.

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)