wtorek, 20 sierpnia 2013

Kolorowa panterka




Postanowiłam trochę urozmaicić wczorajsze paznokcie i namalować na nich kolorową panterkę.
(zdjęcie tak dla przypomnienia)


Wymyśliłam sobie, że kolor panterki będzie odwrotny na paznokciach (na różowych- fioletowa, na fioletowych-różowa)

Wszystko czego potrzebowałam:


1. MUA (bright pink)
2. MUA (frozen yodhurt)
3. Revlon  (880 black star)
4. Eveline płynne szkło
5. dłutko z różnej wielkości kulkami
6. wykałaczka



Paznokcie miałam pomalowane już wcześniej, więc pozostało mi tylko zrobienie ,,panterki,,.
Na początek przy pomocy dłutka z większą kuleczką zrobiłam parę kropek (różowym lakierem na fioletowych paznokciach). Zależało mi na tym żeby nie były jednakowe. Kiedy kropeczki podeschły czarnym lakierem (przy pomocy wykałaczki) zaczęłam je obrysowywać. Wychodziło to różnie, ale taki efekt chciałam uzyskać.


To samo zrobiłam na fioletowych paznokciach używając różowego lakieru. 
Na sam koniec wszystko pokryłam bezbarwnym lakierem i gotowe. 




 Pierwszy raz robiłam samodzielnie panterkowy wzorek i jestem bardzo zadowolona z efektu .

2 komentarze:

  1. cudowne paznokcie ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)