poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Chmurki na paznokciach :)




Tym razem zamarzyły mi się chmurki :) 


 Do ich wykonania użyłam: 

1. Virtual Fashion Mania (67)
2. BarryM (66 Matt White) 
3. George (16 buttercup shine )
4. Eveline płynne szkło
5. dwa rodzaje dłutek o różnej wielkości


Na początek pomalowałam paznokcie na niebiesko. Na zdjęciu widać moje wymęczone przez prace paznokcie i skórki. Ostatnio są w strasznym stanie :( 


Przy pomocy dłutka malowałam białe chmurki. Kropka przy kropce, aż do uzyskania pożądanego kształtu. Ominęłam palec serdeczny. 


Słoneczko było proste do zrobienia. Najpierw pędzelkiem namalowałam dużą kropkę a następnie dłutkiem promyczki do okoła .  


Na koniec domalowałam parę chmurek przy słoneczku. pociągnęłam bezbarwnym lakierem i gotowe! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)