sobota, 24 sierpnia 2013

Biało-czerwone kropki ....i coś jeszcze :)



Najpierw miały być same kropki, ale w trakcie wpadłam na pomysł napisania imienia mojego chłopaka na palcu serdecznym. Nawet mu się spodobało :)

Użyłam:
1. Miss Sporty Lasting Colour (150)
2. BarryM  (matt white 66)
3. Revlon (black star 880)
4. dłutko z dużą kulką
5. wykałaczka


Zaczęłam od pomalowałam paznokcie na czerwono i na biało.


Kiedy wyschły miałam namalować kropki, jednak wymyśliłam sobie, że napisze ,,Bartek.,,(imię mojego chłopaka). Zrobiłam kropkę czarnego lakieru na papierze i wykałaczką starałam się zrobić literki. Wyszły trochę krzywe, ale niech będzie, że tak miało być :p 


Na sam koniec dłutkiem domalowałam kropki i gotowe !





3 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)