wtorek, 23 lipca 2013

Z apteczki babuni ...


Jeszcze będąc na urlopie kupiłam kilka kosmetyków Joanny z serii ,,apteczka babuni,, . 
Już dawno chciałam je wypróbować więc kiedy  zobaczyłam je w sklepie nie zastanawiałam się długo.

Szampon nawilżająco- regenerujący
zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne



Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. 
Szampon znajduje się w plastikowej butelce i ma pojemność 300 ml. Podoba mi się kształt butelki, umożliwia wylanie odpowiedniej ilości produkty i nic się nie rozlewa. Zapłaciłam za niego 5.80.

Ma przyjemny zapach (mleko i miód) , bardzo go polubiłam.  
Jest przeźroczysty i niezbyt gęsty. Musiałam wylać na rękę większą ilość żeby uzyskać pianę.  Nie jest wydajny ale lubię go używać. 
Nie nawilżył i  nie zregenerował moich włosów. Jednak dobrze oczyszczał i nie zrobił mi nic złego. Czasami mam problem ze swędzeniem skóry głowy, tym razem nie zauważyłam niczego takiego.  



Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek
zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne




















Także do włosów suchych i zniszczonych. 


Produkt w tubce o pojemności 50g . Zapłaciłam za niego coś koło 5zł. 
Nie ma  problemów przy wydobyciu go z opakowania ,ale pewnie przy końcu będę musiała przeciąć tubkę. 
Zapach identyczny jak szampon (mleko i miód). Konsystencja kremowa, dość gęsta. Kolor mleczno-biały. 

Tym razem ,,babunia,, nie poszalała. 
Serum z moimi włosami nie robi NIC . Po rozjaśnianiu  mam bardzo suche końcówki, które potrzebują ekstremalnego nawilżenia, jednak ten produkt nie daje sobie rady.
Jak zawsze próbowałam używać go na wszystkie sposoby : na mokre włosy, na suche włosy, dużo, mało i zawsze jest tak samo. Chwilowo mam wrażenie ,,nawilżenia,, jednak gdy włosy wyschną wszystko wraca do poprzedniego stanu. 
Nie polecam i więcej go nie kupię. 


Kremowy płyn do higieny intymnej 
zawiera ekstrakt z babki lancetowatej 




Praktyczna butelka z pompką która ułatwia dozowanie produktu. Pojemność 300ml. 
Cena to ok 7 zł. 
Płyn ma kolor mleczno-biały , konsystencja kremowa. Ma przyjemny delikatny zapach, przypomina mi on kosmetyki z Dove .
Nie pieni się zbyt dobrze i jest mało wydajny (chyba jak wszystkie te produkty). Nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Płyn jak wszystkie inne. Robi co ma robić i to mi wystarczy .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)