sobota, 27 lipca 2013

Różowo- szare futerko :)




Coś czego jeszcze nie próbowałam .Kudłate paznokcie :)


Kupiłam na e-bayu proszek  do robienia ,,futerka,, na paznokciach. Zapłaciłam za niego ok 2-3 funtów. 
W opakowaniu znajduje się 18 kolorów, każdy w małym , odkręcanym pojemniczku. 


Oto czego użyłam:
1. Revlon Top Speed (820 Stormy)
2. Collection Hot Looks (34 hoola hoop)
3. szary proszek
4. różowy proszek
5. pędzelek do paznokci 

Nie ma nic prostszego do zrobienia. 
Zaczęłam od różowego lakieru. Najpierw malowałam paznokieć po czym szybko przyklejałam do niego puszek (żeby lakier nie wysechł), następnie pędzelkiem usuwałam nadmiar proszku.  I tak po kolei każdy paznokieć prócz serdecznych. 


Pozostałe paznokcie ozdobiłam na szaro dokładnie w ten sam sposób. 
Miałam z tym trochę problemu bo wszystko dookoła było pokryte proszkiem. 



Bardzo podoba mi się efekt końcowy. 
Jedyną wadą takiego zdobienia jest jego trwałość. Już po pierwszym umyciu rąk paznokcie przestają być ,,puszyste ,,, mokre wyglądają raczej dziwnie. Choć kiedy wyschną nie wyglądają źle. Wszystko ściera się podczas wykonywania normalnych czynnościach. Ja zrobiłam paznokcie w nocy i poszłam spać. Po przebudzeniu zauważyłam, że wytarły się w niektórych miejscach. 

Jednak raz na jakiś czas można pozwolić sobie na coś innego. 


Na koniec chwila relaksu :) Coś czego brakowało mi od kilku tygodni.




2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)