sobota, 13 lipca 2013

RADICAL szampon do włosów farbowanych i mgiełka wzmacniająca



Zacznę od szamponu. 














Produkt przeznaczony jest do włosów farbowanych. Znajduje się w plastikowej butelce, którą musimy odkręcać. Dziurka jest dość duża i często mi się rozlewał. Zapłaciłam za niego ok 10 zł. 



Szampon ma lekko żółtawą barwę i przyjemny świeży zapach, który bardzo mi przypadł do gustu. 
Nie zauważyłam, żeby moje włosy stały się po nim wzmocnione czy zregenerowane. Dobrze mył i nie podrażniał skóry głowy. Musiałam wylewać go dość dużo żeby uzyskać odpowiednią dla mnie ilość piany. Pomimo tego, że nie był zbyt wydajny kupię go ponownie (jeśli będę miała taką możliwość), bo uważam że to fajny produkt. 

MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA


Mgiełka znajduje się w butelce z atomizerem. Nie ma problemu z rozpyleniem jej na włosach. Ma przyjemny ziołowy zapach. 


I na tym kończą się jej zalety. Moim zdaniem nie robi ona totalnie NIC! Używałam jej na mokre i suche włosy. Nakładałam (spryskiwałam) jej dużo, potem mało i efekt był zawsze taki sam. Chwilowo miałam wrażenie, że coś tam robi, ale gdy wysychała moje włosy były suche i sianowate . Równie dobrze mogła bym pryskać włosy samą wodą. 
Szkoda było wydawać 7 zł. Na pewno nigdy już jej nie kupię bo uważam to za totalny bubel. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)