niedziela, 28 lipca 2013

Jak zrobić koszule na paznokciach?




Dzisiaj wybieram się z chłopakiem do restauracji więc postanowiłam stworzyć coś eleganckiego . Zamierzam założyć czarno-białą sukienkę. Doszłam do wniosku,że takie zdobienie będzie jak najbardziej pasować :)


Użyłam:
1.  BarryM (matt white 66)
2. Revlon Top Speed  (880 Black Star)
3. dwa dłutka zakończone kulkami o różnej wielkości


Najpierw pomalowałam paznokcie na biało (2 warstwy) i poczekałam aż wyschną. 


Następnie czarnym lakierem namalowałam ,,kamizelki,,. 
Początkowo chciałam użyć taśmy, żeby wyznaczyć równe linie, ale już samo jej cięcie mnie zniechęciło.
Dlatego kamizelki malowałam od ręki, nawet nie było to takie trudne. 


Następnie przy pomocy dłutka z dużą kulka zrobiłam kokardki. 
Nigdy wcześniej tego nie robiłam, dlatego wychodziło to różnie. Jednak pod koniec doszłam do wprawy. 


Na sam koniec dłutkiem z najmniejszą kuleczką domalowałam guziczki :)
Mogła bym jeszcze pociągnąć całość bezbarwnym lakierem, ale nie chciało mi się czekać aż wyschnie.


Wszystko razem wygląda tak: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)