sobota, 13 lipca 2013

BIELENDA olejek do kąpieli






Jest to olejek do kąpieli  ale można używać go też pod prysznic. 
Produkt znajduje się w brązowej odkręcanej butelce o pojemności 300 ml. 
Zapłaciłam za niego chyba 12 zł. 





Olejek o zapachu cyprysu i cedru. Jak dla mnie pachnie choinkami :) albo iglakami, które rosły w ogrodzie u moich rodziców . Kiedy wlewałam go do wanny cała łazienka pachniała iglakami :) bardzo relaksujący zapach jak dla mnie .


Jest rzadszy niż typowe olejki.  Konsystencja jest bardziej lejąca przez co jest wydajny, wystarczy niewielka ilość do uzyskania piany. 
Czasami używałam go też zamiast żelu pod prysznic. Pozostawiał skórę miękką w dotyku i odświeżoną.  Choć nie zgodzę się z tym, że po jego użyciu skóra nie potrzebuje balsamu. 
Jeśli będę miała możliwość wypróbuję inne zapachy. 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)