niedziela, 9 czerwca 2013

Różowe ombre




Spodobało mi się malowanie paznokci za pomocą gąbki :) .Nie muszę się martwić, że coś mi się rozmaże.Do nakładania używam zawsze gąbki do mycia naczyń, daje całkiem ciekawy efekt. Po prostu biorę nową z szafki, obcinam odpowiedniej wielkości kawałek a po wszystkim wyrzucam ją do śmieci.

Oto trzy lakiery, których użyłam.


Na początek lakieru z MUA. Jest to bardzo jasny róż, nakładam go 2 warstwy ponieważ jedna  nie daje dobrego krycia. 

Następnie gąbeczką nakładam ciemniejszy odcień . Lubię go używać, pomimo tego, że trzyma się na moich paznokciach dwa dni. Za to kolor ma przepiękny( odcień 31)



Na sam koniec nakładam najciemniejszy lakier( odcień 56) . Czekam, aż wszystko wyschnie i gotowe :) 

Tym razem wyszło tak: 


Chciałam żeby moje paznokcie były chropowate, dlatego nie użyłam bezbarwnego lakieru na koniec. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)