czwartek, 20 czerwca 2013

Pora na kiwi :)



 Po raz ostatni paznokcie urlopowe. Trochę spóźnione bo już wróciłam do domu, ale wcześniej jakoś nie miałam czasu ich pokazać. 


3 lakiery, które posłużyły mi do wykonania mojego ,,dzieła,, 


Lakier Astor Fashion Studio (odcień 220). Kupiłam go w drogerii u mnie w mieście, dałam za niego 10-12 zł. Bardzo podobał mi się jego kolor (na zdjęciu jest mniej soczysty niż w rzeczywistości), niestety musiałam nałożyć 3 warstwy ponieważ bardzo słabo kryje. Jedna warstwa była delikatnie zielona, a wręcz przeźroczysta, wyglądało to beznadziejnie. Za to przy 3 kolor był przepiękny. 


  Tego lakieru użyłam do zrobienia środka kiwi. Dostałam go od siostry. Po prostu zrobiłam pędzelkiem dużą plamkę na środku paznokcia. Nie starałam się specjalnie, żeby wyszło równo, wszelkie niedociągnięcia zgubiły się pod ,,pestkami,,.


Do zrobienia pestek użyłam lakieru Revlon  (880). Kropki robiłam dłutkiem, starając się by miały różne wielkości.

Wszystko po zakończeniu prezentuje się tak: 




Wzorek na paznokciach przetrwał 4 dni. Jak na mnie jest to bardzo długo :) , tym bardziej byłam zadowolona z efektu .
Niestety musiałam obciąć paznokcie przed pójściem do pracy :( . Teraz są krótkie i pomalowane jedynie odżywką (Eveline 8 w jednym), pozostaje tylko czekanie na następne wakacje.

1 komentarz:

  1. ale piękne :) aż chce się jeść :) chociaż ja bym do tego dodała coś białego ale tak też jest wiarygodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)