sobota, 8 czerwca 2013

MORSKIE KLIMATY




Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam stworzyć coś ciekawego. Takie morskie ombre :)


Użyłam do tego 4 lakierów (niestety nie mam zdjęcia lakieru z brokatem) i kawałka gąbki. 


Posłużył jako pierwsza warstwa. Nałożyłam lakier pędzelkiem i poczekałam aż wyschnie.



Następnie gąbeczką nałożyłam drugi lakier, od połowy paznokcia w dół, trochę go rozmazując. 


Po wyschnięciu drugiej warstwy nałożyłam najjaśniejszy lakier na same końce paznokcia. Także gąbeczką i też go rozmazywałam. 
 Kiedy wszystko wyschło pociągnęłam jeszcze całość lakierem z malutkimi drobinkami brokatu. Lakier znalazłam u mamy :)  To nadało całości ładne wykończenie.
Może wydawać się to pracochłonne, ale takie ,,mazanie,, gąbką po paznokciach jest bardzo proste i nie musiałam się specjalnie starać. Chodziło mi właśnie o rozmazanie i połączenie kolorów tak by ,,zlewały,, się w całość.




 Następnym razem użyje innych kolorów .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie :)